Ο συνωστισμός επιβατών στα μέσα μεταφοράς 

Ο συνωστισμός επιβατών στα μέσα μεταφοράς 

Κύριε διευθυντά 
Σχετικά με το θέμα του συνωστισμού, θα ήθελα να επισημάνω ότι στα μέσα μαζικής μεταφοράς δεν αρκεί μόνον η αύξηση των δρομολογίων (όταν θα γίνεται). Παρατηρείται και αδικαιολόγητη περικοπή γραμμών. 

Με τη λειτουργία του μετρό στη γραμμή 3 μέχρι τη Νίκαια (6 Ιουλίου), συγχρόνως την ίδια μέρα καταργήθηκαν δύο γραμμές, οι γραμμές Β18 και Γ18, από Πέραμα προς Αθήνα, με αρθρωτά κυρίως λεωφορεία λόγω πολλών επιβατών, τις μετονόμασαν δε 842 και 841 και συνδέουν το Πέραμα με τους δύο νέους σταθμούς του μετρό, Κορυδαλλός και Νίκαια.

Οι γραμμές Β18 και Γ18 που καταργήθηκαν εξυπηρετούσαν  σε μεγάλο βαθμό τους επιβάτες, εργαζομένους και μη, στο τμήμα της Π. Ράλλη από Γ΄ Νεκροταφείο έως την οδό Πειραιώς. 

Το μετρό από Νίκαια και Κορυδαλλό προς Αθήνα περνάει από Αγ. Βαρβάρα, Αιγάλεω, Μοναστηράκι, Σύνταγμα κ.λπ. 
Στο τμήμα, όμως, γύρω στα 2 χλμ., της Π. Ράλλη (γέφυρα Κηφισού – «Καν-καν», Αγ. Αννα, εργοστάσιο Παπαδοπούλου, στρατολογικά γραφεία Ρουφ, Υπηρεσία Αλλοδαπών κ.λπ.) τι γίνεται; Μία γραμμή τρόλεϊ απέμεινε εκεί μόνο, η γραμμή 21 Αθήνα – Νίκαια, που μεταφέρει «σαρδελοποιημένους» τους επιβάτες. Αυτό το γνωρίζει το υπουργείο Υγείας; Κατά τα άλλα, επιβάλλονται οριζόντια μέτρα… 
  

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή