Ως παλαιός κυβερνήτης ναρκαλιευτικού

Ως παλαιός κυβερνήτης ναρκαλιευτικού

Kύριε διευθυντά 

Eχοντας διατελέσει κατά τη στρατιωτική θητεία μου κυβερνήτης ναρκαλιευτικού (δεν ξέρω για ποιο λόγο τα ονομάζουν ναρκοθηρευτικά τώρα), χωρίς να θέλω να υπεισέλθω σε λεπτομέρειες που θα αποτελούσαν άφρονα και μη επιτρεπτή παρέμβαση στις σχετικές ανακριτικές διαδικασίες, ένα μόνον θα είχα να επισημάνω: Πλέοντας σε πολυσύχναστη θαλάσσια περιοχή και έχοντας τριγύρω μου τεραστίου μεγέθους δυσκίνητα πλοία και μάλιστα Container Ships, με δεδομένη νεκρή οπτική ζώνη πέριξ της πλώρης τους, δεν θα είχα αρκεστεί σε αναπάντητες –ούτως ή άλλως– εκκλήσεις μέσω του VHF. Απλώς όταν, κακώς, αφεθεί η κατάσταση να φθάσει σε τόσο ακραίο σημείο, ο Κανονισμός προς αποφυγήν συγκρούσεων, και οι σχετικές προβλέψεις, πάνε περίπατο και ο «μικρός» και πολύ πιο ευκίνητος ενεργεί για να αποφύγει την καταστροφή. 

ΜΙΧ. ΛΙΩΣΗΣ 
Πρ. πλοίρχος Ε.Ν.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή