ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

Εκ πείρας ερωτήματα για την αξιολόγηση

Κύριε διευθυντά
Είναι γνωστό ότι η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως ετοιμάζει ένα πολυνομοσχέδιο για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.

Δεν θα περιγράψω ορισμένα στοιχεία του νομοσχεδίου που με βρίσκουν αντίθετο. Θα περιοριστώ σε ορισμένες παρατηρήσεις:
Ας αφήσει πρώτα να περάσει αυτό το κακό που συμβαίνει στην ανθρωπότητα παγκοσμίως, την COVID-19, και όλες οι μεταρρυθμίσεις στην εκπαίδευση έπονται.

Πώς θα επιλεγούν οι αξιολογητές και σχολικοί σύμβουλοι και από ποιους;

Πώς θα ολοκληρωθεί η αξιολόγηση των δεκάδων χιλιάδων εκπαιδευτικών;

Το ν/σ αυτό είναι σίγουρη η κ. υπουργός ότι συμπορεύεται με την ισχύουσα σήμερα νομοθεσία για την Παιδεία; Πρέπει πρώτα να τροποποιήσει την υπάρχουσα νομοθεσία.

Μια έκθεση για τον εκπαιδευτικό, από τους αξιολογητές, σε τι έχει να ωφελήσει ή να ζημιώσει τον εκπαιδευτικό;

Με τους αναπληρωτές καθηγητές τι γίνεται;

Τόσα χρόνια χωρίς τον νόμο που θέλει να φέρει η κ. Κεραμέως, η εκπαίδευση δεν λειτουργούσε;

Πόσοι αξιολογητές απαιτούνται, πόσος χρόνος χρειάζεται και πόσα χρήματα απαιτούνται γι’ αυτές τις μεταρρυθμίσεις;

Αν ο νόμος ψηφισθεί από τη Βουλή και ακυρωθεί αύριο από το ΣτΕ μία διάταξη, έχουν αντιληφθεί οι συντάξαντες το ν/σ τις συνέπειες;
Εχουν αντιληφθεί τον μεγάλο αριθμό των σχολικών συμβούλων που απαιτούνται; Με τι χρήματα;

Δεν γνωρίζουν ότι για έναν εκπαιδευτικό που δεν πληροί τα καθήκοντά του, υπάρχει η Διεύθυνση του σχολείου, η Γενική Διεύθυνση όπου υπάγεται το σχολείο και τέλος το υπουργείο Παιδείας, με όλες τις πειθαρχικές συνέπειες;

Σήμερα και ανεξάρτητα από τον κορωνοϊό, και χωρίς τους συμβούλους η εκπαίδευση δεν λειτουργούσε κανονικά; Χωρίς να θέλω να υποστηρίξω ότι τα πάντα είναι τέλεια.

Επειδή υπηρέτησα δέκα χρόνια στη β/θμια εκπαίδευση πριν γίνω καθηγητής στο Ε.Μ. Πολυτεχνείο, έχω γνώση των εκπαιδευτικών, των αξιολογητών (τότε γενικών επιθεωρητών) και πώς γίνονται οι εκθέσεις.

Πότε θα γίνει διαγωνισμός για την πρόσληψη προσωπικού στην εκπαίδευση που έχει άμεση ανάγκη;