Η ναυτιλία μας και οι ναυτικοί

Η ναυτιλία μας και οι ναυτικοί

Κύριε διευθυντά
Είναι αλήθεια πως το μεγαλύτερο βιομηχανικό επίτευγμα της χώρας είναι η γιγάντωση και η παραμονή του εμπορικού μας στόλου στην πρώτη θέση της υδρογείου! Μόνο που παρά την κολοσσιαία ανεργία που μαστίζει την πατρίδα, οι νέοι μας εξακολουθούν να έχουν στρέψει τα νώτα τους προς τη θάλασσα!

Σύμφωνα και με το εμπεριστατωμένο άρθρο «Καθοριστικός ο ρόλος του Ναυτικού» του αλίκμητου πλοιάρχου και επιτυχημένου εφοπλιστή καπετάν Παναγιώτη Τσάκου, που δημοσιεύθηκε στην «Καθημερινή» της 25/3/21, προχωρούμε «πρόσω ολοταχώς» προς τον αφελληνισμό του ελληνικού ναυτιλιακού θαύματος, όπως με ζήλια αποκαλούν οι ξένοι αυτή τη γιγάντωση της ναυτιλίας μας!

Υπογραμμίζεται, μάλιστα, σ’ αυτό το περισπούδαστο άρθρο πως ενώ αυξάνεται αλματωδώς ο αριθμός των πλοίων, οι Ελληνες ναυτικοί μειώνονται δυστυχώς. Από 145.000 που μπαρκάριζαν τη δεκαετία του ’50, σήμερα ταξιδεύουν λιγότεροι από 20.000! Και να σημειωθεί πως οι ετήσιες αποδοχές αυτών που επανδρώνουν σήμερα τα ελληνόκτητα αυτά πλοία ανέρχονται στο δυσθεώρητο ύψος των έξι δισεκατομμυρίων ευρώ!

Είναι σοβαρό λάθος, επίσης, η επιμονή των καρεκλοκένταυρων να ποδηγετούν τις παραγωγικές σχολές πλοιάρχων και μηχανικών (Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού) εκτός τριτοβάθμιας εκπαίδευσης!

Το σήμα αυτό κινδύνου που εκπέμπεται από το άρθρο του καπετάν Παναγιώτη Τσάκου πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη από όλους τους ενδιαφερομένους, κυβέρνηση, αντιπολίτευση, εφοπλιστές και ναυτικούς, και να κάτσουν να τα βρουν μέχρι να βγει άσπρος καπνός!

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή