Το τουριστικό προϊόν πρέπει να ανανεώνεται

Το τουριστικό προϊόν πρέπει να ανανεώνεται

Κύριε διευθυντά
Διάβασα με ενδιαφέρον στο άρθρο «Τα “μυστικά” της Θηρασιάς» για την προσπάθεια ομάδας ειδικών, όπου περιλαμβάνονται και αρχιτέκτονες, «…να διερευνηθούν οι παραδοσιακές μέθοδοι οικοδόμησης των υπόσκαφων σπιτιών…».

Εκπληξη και απορία μου προξένησε το όνομα «μπουλούκι» που διάλεξαν, το οποίο παραπέμπει σε κάτι άτακτο, ασύντακτο και το οποίο, ακόμη και ως αυτοσαρκαστικό, δεν «ακούγεται» καλά σε επιστημονική ομάδα εμπεριέχει κάτι αντιφατικό, όπως θα ακούγονταν τα: Φιλολογικός Ομιλος «η Παλιοπαρέα» ή Πολιτιστικός Σύνδεσμος «ο Οχλος» ή ακόμη Σωματείο Εθελοντών «ο Συρφετός».

Ο χιουμορίστας μέσα μου θα πρότεινε, αν επέμεναν σε κάτι ομοιοκατάληκτο σε -ούκι, και το ποιητικότερο «μπουμπούκι» ή το εγκεφαλικότερο «κουτούκι» ή το σουρεαλιστικότερο «τουρλουμπούκι».

Πέρα από τα αστεία, είναι αξιέ-παινη η προσπάθεια της ομάδας όχι μόνο από επιστημονικής πλευράς, αλλά και οικονομικής, επειδή το τουριστικό μας «προϊόν» πρέπει να ανανεώνεται, αλλιώς ξεχνιέται (ποιος θυμάται σήμερα τα άλλοτε ένδοξα Σαιν-Τροπέ, Μαρμπέλα, Ταορμίνα).

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή