Κύριε διευθυντά
Παραθέτω μια ιστορία απερίγραπτης ταλαιπωρίας από την έκδοση ΑΜΚΑ (έπειτα από έναν ηλεκτρονικό και, δυστυχώς, και τηλεφωνικό Γολγοθά), στα ραντεβού για εμβολιασμό (στην Αργαλαστή Πηλίου και όχι στην Αθήνα!). Αποκορύφωμα στο ΚΕΠ Συντάγματος (αφού ανάμεσα στις 11 π.μ. και στη 1.45 μ.μ. μας έδιωξαν δύο φορές λόγω προβλήματος σύνδεσης με το σύστημα) όπου στις 2.55 μ.μ. ενημερώθηκα ότι κανένας ΑΜΚΑ που ξεκινά με τον αριθμό 9 δεν έχει περαστεί στο σύστημα, με αποτέλεσμα να είναι παντελώς αδύνατη η έκδοση βεβαίωσης εμβολιασμού.
Η συνήθως τεράστια υπομονή μου εξαντλήθηκε κάπου στο 100ό τηλεφώνημα σε κάποιο υπουργείο ή ΚΕΠ, στη διπλή μετάβαση στην Αργαλαστή Πηλίου και στην αναμονή στο λιοπύρι για ώρες έξω από το ΚΕΠ Συντάγματος.
Το αφήγημα της ένδοξης (για να γίνω και επετειακός) ψηφιακής επανάστασης στην Ελλάδα του 2021 θα πρέπει δυστυχώς να μετριαστεί.