ΕΥΔΑΠ – ΕΛΤΑ και η οργή μου

Κύριε διευθυντά
Οπως όλοι οι συν-Ελληνες καταλέγομαι υποχρεωτικά και «ανερώτητα» στους πελάτες των ΕΛΤΑ, τουλάχιστον όσον αφορά την αλληλογραφία, που (και όταν) διανέμουν και μου παραδίδουν. Είμαι επίσης υποχρεωτικά πελάτης της ΕΥΔΑΠ. Με τον ίδιο τρόπο καταλέγομαι στη μετοχική πλειοψηφία των δύο αυτών δημοσίων εταιρειών.

Στις 21.9.2021 έλαβα στο γραμματοκιβώτιό μου φάκελο της ΕΥΔΑΠ με ένδειξη στο εξωτερικό του ΑΒΡ 6.9.21. Υπολαμβάνω ότι αφορά την ημερομηνία ταχυδρομήσεως. Ο φάκελος περιείχε λογαριασμό καταναλώσεως της περιόδου 24.4.21 – 23.7.21, είχε εκδοθεί στις 29.7.2021 και η προθεσμία πληρωμής του έληγε στις 13.9.2021, μία εβδομάδα πριν από την παραλαβή του.

Ως μέτοχος της ΕΥΔΑΠ διαμαρτύρομαι γιατί η «εταιρεία μου» εκδίδει ένα λογαριασμό στις 29.7.2021 και τον ταχυδρομεί στις 6.9.2021. Ως πελάτης της ίδιας «εταιρείας» δεν της επιτρέπω να με οδηγεί σε εκπρόθεσμη καθυστερημένη εξόφληση οφειλής μου.

Ως πελάτης των ΕΛΤΑ διαμαρτύρομαι γιατί η «εταιρεία μου» διανέμει την αλληλογραφία μου, που παρέλαβε στις 6.9.2021, μετά 15 ημέρες (21.9.2021).

Το ελληνικό Δημόσιο, που εκπροσωπεί τους Ελληνες μετόχους και (πρέπει να) διαφυλάσσει τα συμφέροντα των πελατών των δύο δημοσίων «εταιρειών», θα πρέπει να κάνει κάτι για την εποπτεία των διοικήσεών τους, τις οποίες έχει διορίσει και όλοι αμείβουμε.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή