Μη εξυπηρέτηση μαζί με αγένεια

Μη εξυπηρέτηση μαζί με αγένεια

Κύριε διευθυντά 
Είμαι φανατικός αναγνώστης της «Κ» και φυσικά δίνω ιδιαίτερη προσοχή στα «Γράμματα των Αναγνωστών», στα οποία μερικές φορές συμμετέχω. Το κάνω μόνο όταν πέσουν στην αντίληψή μου γεγονότα τα οποία θα πρέπει να επισημαίνονται σε μια προσπάθεια ποιοτικής βελτίωσης της ζωής όλων μας. Εχω όμως διαπιστώσει ότι κάποιες επιστολές που αφορούν δυσλειτουργικές ΔΕΚΟ (κοινωνικοποιημένες ή μη) δεν δημοσιεύονται. Προ μηνός έστειλα επιστολή που αφορούσε τα ΕΛΤΑ Κούριερ τα οποία με «τιμώρησαν», μη παραδίδοντάς μου πακέτο που μου έστειλε η ΚΟΣΜΟΤΕ επειδή τόλμησα να τους κάνω παρατηρήσεις για την απαράδεκτη τηλεφωνική εξυπηρέτηση των πελατών τους. Νομίζω ότι μια τέτοια νοοτροπία θα έπρεπε να πάρει δημοσιότητα γιατί ξεπερνάει το προσωπικό μου ενδιαφέρον και άπτεται του ενδιαφέροντος όλων των συναλλασσομένων με τα ΕΛΤΑ Κούριερ, όπως π.χ. την ΚΟΣΜΟΤΕ η οποία θα είδε να επιστρέφεται ένα πακέτο της ως ανεπίδοτο. Για τη μόρφωση γνώμης επί του θέματος επισυνάπτω τόσο την επιστολή που σας έστειλα προς δημοσίευση όσο και το e-mail το οποίο θεωρήθηκε από κάποιους στα ΕΛΤΑ Κούριερ ως απαράδεκτη θρασύτητα εκ μέρους υποτελούς.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή