Κύριε διευθυντά
Ο σχεδιασμός δρομολογίων του δικτύου τραμ μετά την προσθήκη της επέκτασης προς Πειραιά έχει τη λογική διευκόλυνσης των αυτοκινήτων στη συμβολή της λεωφόρου Ποσειδώνος με την Αχιλλέως στο Παλαιό Φάληρο.
Δεν εξηγείται διαφορετικά η ανταπόκριση στον σταθμό Πικροδάφνη (στροφή οχημάτων τραμ στο εν λόγω σημείο όπου φανάρι, χωρίς προτεραιότητα για το τραμ, με κατεύθυνση μόνο προς Πικροδάφνη). Γιατί καταργήθηκε το απευθείας δρομολόγιο Σύνταγμα – Πειραιάς που θα ενίσχυε την επιβατική κίνηση του μέσου; Τώρα συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο. Γνώμη μου, συνεχίζεται το ίδιο κακόγουστο έργο εδώ και 18 χρόνια. ΥΠΕΧΩΔΕ (τώρα ΥΠΟΜΕ) εναντίον τραμ. Είναι να αγανακτείς. Τουλάχιστον.