Ακαδημαϊκός χάρτης και πελατεία

Ακαδημαϊκός χάρτης και πελατεία

Κύριε διευθυντά
Συνέπεσε να παρακολουθήσω στην κρατική τηλεόραση μέρος εκπομπής με θέμα τον ακαδημαϊκό χάρτη της χώρας σύμφωνα με τα αποτελέσματα των τελευταίων Πανελλαδικών Εξετάσεων.

Ακουσα ότι στα αποτελέσματα αυτά αποτυπώνονται οι προτιμήσεις των υποψηφίων φοιτητών, οι οποίες και μελετώνται, προκειμένου βάσει αυτών να διαμορφωθεί ο συζητούμενος ακαδημαϊκός χάρτης της χώρας.

Αν κατάλαβα σωστά από την «επίσκεψή» μου στην εκπομπή, η πολιτεία προτίθεται να προωθήσει και/ή να περιορίσει τις προσφερόμενες σχολές ανάλογα με τις εκφρασθείσες προτιμήσεις των μαθητών-υποψηφίων. 

Η συμμόρφωση με τις επιθυμίες της πελατείας και τον νόμο προσφοράς/ζήτησης θα ήταν κατανοητή για μια ιδιωτική επιχείρηση. Θα έλεγε όμως, νομίζω, κανείς ότι η δημόσια εκπαίδευση (πρέπει να) υπηρετεί τις πραγματικές ανάγκες της χώρας και να οδηγεί προς την κατεύθυνση αυτή. Από τα πορίσματα της μελέτης των αποτελεσμάτων πάνω σε μια τέτοια βάση, με εκπροσώπηση «επαϊόντων» διαφορετικών απόψεων, ει δυνατόν και με διακομματική συμμετοχή, θα μπορούσε να εκπονηθεί και να προταθεί (εντός αμετακίνητης προθεσμίας, διότι ιδίως οι εκπαιδευτικοί είναι οπαδοί του ατέρμονος διαλόγου) ένας πραγματικά χρήσιμος (για τις ανάγκες της χώρας, όχι των «τοπικών κοινωνιών») ακαδημαϊκός χάρτης.

Ονειρα υπερθερμασμένης θερινής νυκτός;

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή