Υπάρχει Αρχή να τους ελέγξει;

Υπάρχει Αρχή να τους ελέγξει;

Κύριε διευθυντά
Η συμπεριφορά παρόχων τηλεφωνίας είναι επιεικώς απαράδεκτη.

1. Μια εταιρεία μου υποσχέθηκε να μου στέλνει γραπτό και ηλεκτρονικό λογαριασμό με πλήρη ανάλυση, όπως έχει υποχρέωση, ιδίως σε ηλικιωμένους άνω των 70. Δυστυχώς, λαμβάνω μόνον μηνύματα στο κινητό με την εντολή «εξοφλήσετε» πράγμα που κάνω. Παρά τις διαμαρτυρίες μου εδώ και μήνες μού απαντούν ότι το πρόβλημα είναι συστημικό, και δεν μου δίνουν τους λογαριασμούς ούτε στα καταστήματά τους.

2. Ζήτησα  από μια άλλη εταιρεία την παροχή συσκευής για Ιντερνετ σε κατοικία εκτός δικτύων γραμμών εδάφους. Δεν μου επέτρεψαν να μελετήσω το συμβόλαιο παροχής υποχρεώνοντάς με σε μια ματιά μέσα  σε ένα ασφυκτικά γεμάτο κατάστημα εν μέσω πανδημίας. Αναγκάζομαι να υπογράψω τη σύμβαση  δίχως να γνωρίζω ότι το δικαίωμα υπαναχώρησης έχει καταργηθεί. Αμέσως όμως διαπιστώνω ότι δεν έχω Ιντερνετ στην εν λόγω κατοικία με τη συσκευή αυτή και την επιστρέφω άμεσα στην εταιρεία. Από τη μέρα εκείνη εδώ και μήνες η εν λόγω εταιρεία –παρά τις συνεχείς οχλήσεις μου– με χρεώνει δίχως ποτέ να μου έχει παράσχει οποιαδήποτε υπηρεσία!

Η Αρχή που επιβλέπει τους παρόχους έχει έναν σχετικό οδηγό για προσφυγές με δεκάδες σελίδες που είναι αδύνατον και για έναν ειδικό να αποκρυπτογραφήσει. Εκεί  μεταξύ  άλλων αρνείται να ασχοληθεί με θέματα λογαριασμών.   

Αν όλα αυτά δεν είναι κατάχρηση εξουσίας, ανάλογη με τις παρακολουθήσεις τηλεφώνων, τότε τι είναι;  Μήπως την αναμφισβήτητη πρόοδο στην ηλεκτρονική διακυβέρνηση πρέπει να την επωμισθούν οι πολίτες με τις καταχρηστικές χρεώσεις; Τι γνώμη έχει ο αρμόδιος υπουργός και η Επιτροπή Ανταγωνισμού;

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή