H πολύπαθη διδασκαλία(;) της λογοτεχνίας

H πολύπαθη διδασκαλία(;) της λογοτεχνίας

Δεν είναι πρώτη φορά που ασχολούμαι με τη διδασκαλία της ελληνικής λογοτεχνίας – αρχαίας και σύγχρονης. Απλώς, αυτήν τη φορά το έκανα ελπίζοντας πως θα βρω ώτα ακουόντων στους αρμοδίους της εκπαίδευσης. Κατάλαβα όμως πως άγγιξα την ευαισθησία πολλών εκπαιδευτικών, ακόμη και μαθητών, οι οποίοι αναγνωρίζουν ότι εκεί βρίσκεται το ορυχείο της σκέψης.

Ζητώ συγγνώμη από πολλούς επιστολογράφους: περιέκοψα τα κείμενά τους, με στόχο να συμπεριλάβω όσο περισσότερα γίνεται.

Ακολουθούν οι σχετικές επιστολές των αναγνωστών της «Κ»:

Εμείς του «Κλασικού», το αγκάθι των χορικών και η… ανακάλυψη των αρχαίων στην Αμερική

Ο επιμορφωτής και τα σημεία στίξης

Εχουν καταργηθεί προ πολλού…

Περί παπαγαλίας και κριτικής σκέψης

Πώς να μισήσετε ένα μάθημα…

«Μεταφράζοντας» το Προφητικόν

Η προσέγγιση των κειμένων

Η συμμετοχή των μαθητών

Οι νομπελίστες μας και το έπος του ’40

Τι πάει να πει φέρ’ ειπείν;

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε όλες τις επιστολές των αναγνωστών της «Κ».

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή