Το πρότυπο των ιαπωνικών τρένων

Το πρότυπο των ιαπωνικών τρένων

Κύριε διευθυντά
Με αφορμή τη σιδηροδρομική τραγωδία στα Τέμπη, ενδιαφέρον παρουσιάζει η περίπτωση των ιαπωνικών τρένων υψηλής ταχύτητας, γνωστών ως Shinkansen ή bullet trains. H πρώτη γραμμή μεταξύ Τόκιο και Οσάκα εγκαινιάστηκε το 1964 πριν από τους Ολυμπιακούς Αγώνες που έγιναν στο Τόκιο την ίδια χρονιά. Στα σχεδόν εξήντα χρόνια λειτουργίας τους είχαν ένα μόνο σοβαρό ατύχημα όταν ένας έφηβος προσπάθησε να μπει στο τρένο και εγκλωβίστηκε το δάκτυλό του στην πόρτα, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί θανάσιμα όταν αυτό έφυγε από τον σταθμό. Σημειωτέον ότι τα Shinkansen, τα οποία έχουν επεκταθεί στο σύνολο της χώρας από το Βόρειο νησί Χοκάιντο έως νοτίως στο Κίου Σου, μεταφέρουν υπό κανονικές συνθήκες σχεδόν 400 εκατ. επιβάτες ετησίως, ενώ κινούνται με διπλάσιες ταχύτητες σε σχέση με τα ελληνικά τρένα intercity (έως 380 χιλιόμετρα/ώρα). 

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή