Κύριε διευθυντά
Διαβάζουμε στο ∆ιαδίκτυο: «Η ∆ιεθνής Εκθεση Θεσσαλονίκης (∆ΕΘ) είναι μια ετήσια εμπορική εκθεσιακή εκδήλωση μεγάλης σημασίας για την Ελλάδα και τη ΝΑ Ευρώπη… Μεταξύ των στόχων της ∆ΕΘ-Helexpo είναι η ανάπτυξη και σύσφιγξη των οικονομικών και φιλικών δεσμών μεταξύ των λαών, η προβολή και στήριξη της ελληνικής παραγωγής και μεταποίησης, καθώς και η προβολή του ελληνικού τουρισμού».
Και τίθεται το ερώτημα, ποιους από τους στόχους αυτούς εξυπηρετεί και τι έννοια έχει η συμμετοχή, με περίπτερα, των Ενόπλων Δυνάμεων (Ε.Δ.) και των Σωμάτων Ασφαλείας σε μια καθαρώς εμπορική έκθεση; Τι προϊόντα έχουν να επιδείξουν και να προωθήσουν στους επισκέπτες των περιπτέρων τους;
Ο ταξίαρχος διευθυντής Δημοσίων Σχέσεων του ΓΕΕΘΑ τόνισε στον Οικονομικό Ταχυδρόμο ότι το κεντρικό μήνυμα που έχουμε ως υπουργείο φέτος είναι η Ατζέντα Ενόπλων Δυνάμεων 2030, που αφορά τη μεγαλύτερη μεταρρύθμιση που έχει συμβεί στις ΕΔ!. Περιγράφοντας το περίπτερο επισήμανε ότι οι επισκέπτες γενικά και οι νέοι μας μπορούν να δουν για τις Ε.Δ., το έργο τους, την κοινωνική προσφορά τους καθώς επίσης και διάφορες δράσεις τους. Τι σχέση έχουν όλα αυτά με μια εμπορική έκθεση:
Η ενημέρωση του κοινού για το έργο και την προσφορά των Ε.Δ. μπορεί και πρέπει να γίνεται με πολλούς άλλους τρόπους, αλλά όχι στο παζάρι.
Η τεχνολογία, τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, τα μέσα μαζικής δικτύωσης, οι εθνικές επέτειοι και εορτές, οι κλαδικές εκθέσεις, όπως π.χ. η DEFEA, και άλλοι τρόποι προσφέρονται γι’ αυτόν τον σκοπό αλλά όχι η ΔΕΘ.
*Πλοίαρχος Π.Ν. ε.α.