Ο πήχυς του «10» και τα ερωτήματα

Ο πήχυς του «10» και τα ερωτήματα

Κύριε διευθυντά

Βάση: από το ρήμα βαίνω, βαδίζω. Για να βαδίζεις πρέπει να υπάρχει στερεό έδαφος, βάση. Ορίστηκε στον βαθμολογικό πίνακα το 10 ως βάση, θεμέλιο, που σημαίνει την ελάχιστη αναγκαία ποσότητα – ποιότητα γνώσεων, ικανοτήτων. Το ελάχιστο της βάσης είναι απαραίτητο για την προαγωγή και για τη δυνατότητα παρακολούθησης μαθημάτων σε ΑΕΙ, ΤΕΙ. Συνεπώς είναι αδιανόητο να επιτρέπεται εισαγωγή με κατώτερη βαθμολογία, δεδομένου ότι δεν θα έχουν την ικανότητα παρακολούθησης μαθημάτων όταν λείπουν στοιχειώδεις γνώσεις. Επειτα ο σκοπός δεν είναι η απόκτηση ενός άνευ αξίας πτυχίου, αλλά η ολοκληρωμένη απόκτηση γνώσης και η προαγωγή της επιστήμης. Σοβαρότατο ωστόσο πρόβλημα παραμένει η διερεύνηση της μεγάλης αποτυχίας. Και τα ερωτήματα: Φταίει (i) το επίπεδο εξεταζόμενων θεμάτων, (ii) η μεθοδολογία αξιολόγησης των γραπτών δοκιμίων, (iii) το μορφωτικό επίπεδο των μαθητών και πώς έφτασαν στην τελευταία τάξη, (iv) η καθορισμένη διδακτέα ύλη, (v) η παράλειψη ελέγχου τήρησης του προγράμματος ή (vi) η αδιαφορία και ανικανότητα των διδασκόντων. Πρέπει να διερευνηθούν τα ερωτήματα από τα θεσμικά και αρμόδια όργανα του υπουργείου και να αποφεύγεται ο πρόχειρος, λανθασμένος και επιζήμιος και για τους ενδιαφερόμενους λαϊκισμός μείωσης των βάσεων!

Δημ. Γ. Σμυρλης, Συντ/χος λυκειάρχης

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή