Κύριε διευθυντά
Τη Δευτέρα 8/5, χρειάστηκε να περιμένω στην ουρά των ΕΛΤΑ, υποκατάστημα Κολωνακίου, επί μία σχεδόν ώρα (13.20-14.15) προκειμένου να αγοράσω μερικά γραμματόσημα. Ομολογουμένως, οι δύο υπάλληλοι στις θυρίδες προσπάθησαν φιλότιμα να εξυπηρετήσουν τις δεκάδες του κοινού που περίμεναν. Ομως, το πρόβλημα του «χαμένου χρόνου», όπως θα έλεγε και ο Προυστ, απαιτεί στα ταχυδρομεία μας, πέρα από την αύξηση των υπαλλήλων τους, και κάτι ακόμη. Συγκεκριμένα: Θα ήταν δύσκολο να τοποθετηθούν σε όλα τα υποκαταστήματα των ΕΛΤΑ ένας αυτόματος πωλητής γραμματοσήμων, μια ζυγαριά ακριβείας και ένας πίνακας για το πόσο κοστίζει ένα γράμμα ανάλογα με το βάρος του, ώστε να μπορούν οι πολίτες να στέλνουν μόνοι τους τα γράμματα και να παύσει επιτέλους αυτή η απαράδεκτη ταλαιπωρία με ατελείωτες ουρές, όταν χρειάζεται απλώς να ταχυδρομηθεί ένα γράμμα;
ΥΓ.: Αξίζει να σημειώσω ότι αντίστοιχο σύστημα αυτοεξυπηρέτησης των πολιτών λειτουργεί στα ταχυδρομεία της Γερμανίας τουλάχιστον από τη δεκαετία ’70. Στην Ελλάδα, γιατί όχι;
Νεστωρ Κουρακης, Ομότιμος καθηγητής Νομικής Σχολής Αθηνών