ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

Ποια Ελλάδα θα παραδώσουμε;

poia-ellada-tha-paradosoyme

Κύριε διευθυντά
Η αριστεία καταργείται γιατί είναι ρετσινιά (κ. Μπαλτάς, υπ. Παιδείας). Σημαιοφόρος δεν θα είναι ο άριστος μαθητής αλλά ο τυχερός διά κλήρου μαθητής (κ. Γαβρόγλου, υπ. Παιδείας). Η έπαρση της σημαίας στα σχολεία καταργείται. Το μάθημα των Θρησκευτικών δεν χρειάζεται όπως διδάσκεται σήμερα και θα περιοριστούν οι ώρες διδασκαλίας (κ. Φίλης, υπ. Παιδείας). Δεν θα γίνουμε οι Ταλιμπάν της Ορθοδοξίας (κ. Βούτσης, πρόεδρος Βουλής). Το τρίπτυχο Πατρίς – Θρησκεία – Οικογένεια δεν μας εκφράζει (ΣΥΡΙΖΑ). Η αποφυγή της στράτευσης είναι εξυπνάδα, είναι μαγκιά και σε βοηθά να γίνει καθηγητής Πανεπιστημίου, ακόμα και υπουργός (ονόματα δεν λέμε). Με κάτι τέτοιες κοσμοθεωρίες, δεν χρειάζεται έξωθεν άνεμος για να καταστρέψει αυτό που λέγεται κράτος – έθνος – πατρίδα. Ολα θα γίνουν από μέσα, με ένα απλό φύσημα. Προκειμένου να ισοσκελίσουμε τον προϋπολογισμό ή να δημιουργήσουμε πλεονάσματα, ας καταργήσουμε τις αμυντικές δαπάνες, δεν χρειάζονται Ενοπλες Δυνάμεις, αφού δεν φοβόμαστε τους εξωτερικούς εχθρούς. Καλλιεργούμε την εθνική… αυτοκτονία (τι λέει ο κ. Καμμένος;). Διερωτώμαι, ως Ελληνας που υπηρέτησε στον Στρατό 30 μήνες, τι έθνος, τι πατρίδα θα παραδώσουν αυτοί οι άνθρωποι στα παιδιά μας και στα εγγόνια μας.

Σπυρος Καραντζης – Ιατρός