Μια ξενάγηση στην ταλαιπωρία

Μια ξενάγηση στην ταλαιπωρία

Κύριε διευθυντά

Επιθυμώ να παρουσιάσω έναν σύγχρονο χώρο πολύωρης ταλαιπωρίας πολιτών. Πρόκειται για το υποκατάστημα της ΔΕΗ της οδού Αριστείδου 5-7 στην Αθήνα. Για να γίνω σαφής:

Ερχεται η ειδοποίηση της ΔΕΗ για έναν λογαριασμό με την ένδειξη «Λήξη προθεσμίας πληρωμής». Δύο ημέρες πριν από τη λήξη ο λογαριασμός εξοφλείται σε υποκατάστημα των ΕΛΤΑ. Ερχεται ο επόμενος λογαριασμός, ο οποίος στην ένδειξη «προηγούμενο ανεξόφλητο ποσό» αναφέρει το ποσό που καταβλήθηκε ήδη στα ΕΛΤΑ. Αρα, πρέπει να γίνει διόρθωση. Στο σημείο αυτό αρχίζει η εξής ταλαιπωρία: α) Αναμονή στην ουρά τουλάχιστον επί μία ώρα για τη διαγραφή του καταβληθέντος ποσού του προηγούμενου λογαριασμού. β) Αναμονή σε δεύτερη ουρά τουλάχιστον επί 45΄ για την εξόφληση του τρέχοντος λογαριασμού.

Σύνολο αναμονής, μεταβάσεως και επιστροφής: δύο ώρες και ένα τέταρτο. Συγχαρητήρια, κύριοι αρμόδιοι της ΔΕΗ και των ΕΛΤΑ.

Συγχαρητήρια, κύριοι πολιτικοί προϊστάμενοι των ως άνω δημοσίων υπηρεσιών.

Ευαγγελος Σπανδαγος, Μαθηματικός – Συγγραφέας

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή