Campeόn Gaming Partners: Έμφαση στην εκπαίδευση

Campeόn Gaming Partners: Έμφαση στην εκπαίδευση

1' 56" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η Campeόn Gaming Partners αποτελεί διακριτικό τίτλο της ΕΒΟΛΟΤ Α.Ε. για την παροχή υπηρεσιών marketing στον τομέα του iGaming, συμπεριλαμβανομένων των υπηρεσιών digital marketing, acquisition marketing, relation marketing, customer life cycle marketing και υπηρεσίες πάνω στο customer support. Η εταιρεία ξεκίνησε τη δραστηριότητά της το 2017, ενώ το 2020 αύξησε κατά 119% το εργατικό δυναμικό της από το προηγούμενο έτος. Έως σήμερα η εταιρεία έχει λανσάρει επιτυχημένες υπηρεσίες iGaming, όπως Campeonbet, Svenplay, Sons of Slots, Wallacebet, οι οποίες έχουν λάβει πληθώρα βραβείων και διακρίσεων. 

Campeόn Gaming Partners: Έμφαση στην εκπαίδευση-1Ενέργειες που ξεχωρίζουν

• Η Campeόn Gaming Partners δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην εκπαίδευση και την ανάπτυξη των εργαζομένων της. Στην ειδικά διαμορφωμένη αίθουσα στις εγκαταστάσεις της ως training room καταγράφονται 200 ώρες εκπαίδευσης τον χρόνο ανά εργαζόμενο, παράλληλα με rotation programs προκειμένου ο κάθε εργαζόμενος να γνωρίζει το αντικείμενο ασχολίας κάθε θέσης εργασίας σε κάθε τμήμα. 

• Η εταιρεία περιλαμβάνει τον ανθρώπινο παράγοντα στο όραμα και στις αξίες της και διατηρεί ανοιχτή επικοινωνία με όλους τους εργαζομένους προκειμένου να λύνει απορίες και να αντιμετωπίζει προβλήματα στο πλαίσιο των μεθόδων mentoring και coaching που ακολουθεί. Συναντήσεις κάθε τμήματος με τον διευθυντή του λαμβάνουν χώρα 2 φορές την εβδομάδα, με στόχο τη συζήτηση, την παρουσίαση επίτευξης αποτελεσμάτων της εβδομάδας, την ενθάρρυνση νέων ιδεών και απόψεων. Στο πλαίσιο της παρουσίασης ιδεών των τμημάτων στη διοίκηση επιλέγονται και υλοποιούνται αρκετές, όπως η νέα πλατφόρμα customer service κατόπιν αιτήματος του τμήματος customer support και το νέο πρόγραμμα Front-End για τον καλύτερο σχεδιασμό των sites κατόπιν αιτήματος της ομάδας Design.

• Έχει λάβει πολυάριθμα βραβεία, που κάνουν τους ανθρώπους της υπερήφανους, και φροντίζει να τους κινητοποιεί με πρόγραμμα επιβράβευσης bonus, βασιζόμενο σε ποσοτικά και ποιοτικά ΚΡΙs σχετιζόμενα με τους τριμηνιαίους εταιρικούς στόχους. 

• Στη διάρκεια της πανδημίας παρείχε εξετάσεις για Covid-19 σε όσους εργαζομένους το επιθυμούσαν και όσο συχνά το επιθυμούσαν.

Κάποιες από τις παροχές της

• Η εταιρεία προσφέρει αρκετές παροχές στους εργαζομένους της. Μεταξύ αυτών, καθημερινό πρωινό πρόγραμμα ομαδικής εκγύμνασης και παροχή ψυχολογικής υποστήριξης από ειδικό. Επίσης, προσφέρει έξτρα άδεια (πέραν των νόμιμων) λόγω ασθένειας ή άλλου προσωπικού λόγου (από 1 έως 5 ημέρες), όπως και ευέλικτο πρόγραμμα εργασίας, π.χ. τηλεργασία και job-sharing. Πιο συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια της καραντίνας Covid-19, η εταιρεία ενίσχυσε την τηλεργασία και πρόσφερε κατάλληλα μέσα για την εργασία από το σπίτι, όπως εργονομικά καθίσματα, γραφεία, laptops, desktops και φίλτρα προστασίας από την ακτινοβολία. 

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή