Beiersdorf Hellas: 52 χρόνια σταθερής και επιτυχημένης πορείας

Beiersdorf Hellas: 52 χρόνια σταθερής και επιτυχημένης πορείας

2' 15" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η Beiersdorf θεωρείται ο «εφευρέτης» της σύγχρονης φροντίδας του δέρματος με καινοτόμα προϊόντα και ισχυρά εμπορικά σήματα. Το επιτυχημένο χαρτοφυλάκιο της διαθέτει κορυφαία brands όπως τη NIVEA, τη Νο.1 μάρκα περιποίησης της επιδερμίδας παγκοσμίως, καθώς και τις διεθνώς αναγνωρίσιμες μάρκες: Liposan, Hansaplast/ Eastoplast, DUO, ΛΕΟΝΤΟΣ, Eucerin, La Prairie, 8×4, Hidrofugal, atrix, Maestro και Coppertone.

Beiersdorf Hellas: 52 χρόνια σταθερής και επιτυχημένης πορείας-1

Στην Ελλάδα δραστηριοποιείται από το 1968, διαδραματίζοντας καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση και εξέλιξη του κλάδου καλλυντικών. Για περισσότερο από μισό αιώνα η Beiersdorf Hellas, μία από τις 150 και πλέον θυγατρικές της εταιρίας καλλυντικών Beiersdorf AG με έδρα το Αμβούργο της Γερμανίας, βρίσκεται σταθερά δίπλα σε όσους την εμπιστεύονται διαχρονικά και εξελίσσεται διαρκώς με οδηγό την καινοτομία. Οι τέσσερις βασικές αξίες: Φροντίδα, Εμπιστοσύνη, Απλότητα και Τόλμη, διαμορφώνουν την εταιρική κουλτούρα και ενεργούν ως κατευθυντήριος φάρος ώστε να διασφαλίζεται η ύπαρξη ενός ενιαίου κώδικα επικοινωνίας σε όλη την Beiersdorf. Επιπλέον, οι αξίες αυτές παρέχουν έναν προσανατολισμό για την καθημερινή συμπεριφορά και χρησιμεύουν ως σημείο αναφοράς:

  • Φροντίδα και αίσθηση υπευθυνότητας απέναντι σε κάθε σχέση που δημιουργείται εντός και εκτός της εταιρείας, δηλαδή με τους συναδέλφους, τους καταναλωτές, τις εμπορικές επωνυμίες, την κοινωνία και το περιβάλλον.
  • Εμπιστοσύνη για κάθε υπόσχεση που δίδεται, με σκοπό τον αλληλοσεβασμό
  • Απλότητα πίσω από κάθε απόφαση, ώστε να δίνονται λύσεις με σαφήνεια, συνέπεια, ταχύτητα και ρεαλισμό, επικεντρώνοντας την προσοχή σε ό, τι είναι απαραίτητο.
  • Τόλμη για κάθε νέο στόχο, μέσα από την ανάληψη πρωτοβουλιών, αλλά και με την παραδοχή τυχόν σφαλμάτων και με μοναδικό γνώμονα την αλλαγή ως ευκαιρία

Με όχημα τις μέχρι τώρα επιτυχίες της αλλά και το υψηλό επίπεδο των προϊόντων, η στρατηγική της Beiersdorf Hellas χαράσσεται με έμφαση στην περαιτέρω ανάπτυξη, την καινοτομία και συνεχείς επενδύσεις σε νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες, στηρίζοντας έμπρακτα την ελληνική αγορά και οικονομία. O κ. Θεόδωρος Πουλόπουλος, Country Manager της Beiersdorf Hellas, αναφέρει χαρακτηριστικά: «Οι αξίες, οι καινοτομίες και η υπεροχή των μαρκών μας είναι τα στοιχεία εκείνα που καθιέρωσαν την εταιρεία μας και της εξασφάλισαν την επιτυχημένη αυτή διαδρομή που μας φέρνει στο σήμερα. Με σταθερή προσήλωση στην καινοτομία, στις νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες, που ανοίγουν νέες κατηγορίες στην αγορά, και την προϊόντική μας υπεροχή, χτίζουμε σήμερα το μέλλον για μία εξίσου επιτυχημένη πορεία της εταιρείας μας στην ελληνική αγορά τα επόμενα χρόνια».

Πρωταρχικό μέλημα της εταιρίας είναι η ανάπτυξη καινοτόμων και υψηλού επιπέδου προϊόντων για την περιποίηση της επιδερμίδας, επιδιώκοντας παράλληλα τη δημιουργία βιώσιμης ανάπτυξης. Στο πλαίσιο της στρατηγικής αειφόρου ανάπτυξης η εταιρία χρησιμοποιεί πρώτες ύλες και υιοθετεί πρωτοποριακές Τεχνολογίες με απόλυτο σεβασμό προς τον άνθρωπο και το περιβάλλον.

Για τη Beiersdorf η αγάπη και η φροντίδα για τον άνθρωπο αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του DNA της, κάτι που αποδεικνύει έμπρακτα μέσα από την αδιάλειπτη συνεισφορά σε ευπαθείς ομάδες πολιτών και φιλανθρωπικά ιδρύματα σε όλη την Ελλάδα.

Ανατρέξτε περισσότερες πληροφορίες στο: www.beiersdorf.gr

 

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή