Όμιλος FOURLIS: Συνεχίζουμε σταθερά, ανταποκρινόμαστε στις προκλήσεις της νέας εποχής

Όμιλος FOURLIS: Συνεχίζουμε σταθερά, ανταποκρινόμαστε στις προκλήσεις της νέας εποχής

2' 6" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Με το βλέμμα στραμμένο στις υγειονομικές εξελίξεις και στο εμβόλιο κατά του Covid-19, το διεθνές οικονομικό περιβάλλον προσβλέπει σε μια «άνοιξη» διευρυμένων προσδοκιών. Στον Όμιλο FOURLIS προσαρμοστήκαμε έτσι ώστε να περάσουμε τον δύσκολο χειμώνα που έχουμε μπροστά μας με τις λιγότερες απώλειες. Στην προσπάθεια αυτή έχουμε σύμμαχό μας τις νέες τεχνολογίες. Η καινοτομία και ειδικότερα ο ψηφιακός μετασχηματισμός παραμένουν και για τον Όμιλό μας ένα δυνατό όπλο. Όχι μόνο επιβίωσης, αλλά και θετικής εξέλιξης. Από την άλλη, βλέπουμε έναν γενικότερο εθνικό οικονομικό σχεδιασμό που επενδύει και στα ευρωπαϊκά προγράμματα στήριξης. 

Ο Όμιλος FOURLIS, ως εμβληματικός εμπορικός όμιλος διαρκών καταναλωτικών αγαθών, μπορεί και πρέπει να έχει ρόλο σε αυτή την προσπάθεια. Μας χαρακτηρίζει η εξωστρέφεια, με ισχυρή παρουσία στην Κύπρο, στη Βουλγαρία, στη Ρουμανία και στην Τουρκία. Αλλά και ο δυναμισμός. Επιδιώκουμε να είμαστε ένας από τους μοχλούς ανάκαμψης της εθνικής οικονομίας. Ο καθένας μας στην περιοχή επιχειρηματικής δράσης του. Οι μεγάλοι, οι ηγέτες, και στο λιανεμπόριο στα δύσκολα φαίνονται. 

Το σύνολο των επενδύσεών μας για το 2020 ξεπέρασε τα 23 εκατ. ευρώ. Σε αυτά συμπεριλαμβάνονται καινούργια καταστήματα ΙΚΕΑ και Intersport, αλλά και επέκταση του κέντρου Logistics. Το ποσό αυτό κάλυψε και επενδύσεις υποστήριξης και λειτουργίας των ηλεκτρονικών πωλήσεων σε όλες τις χώρες δραστηριοποίησης του Ομίλου. 

Όλα μας τα brands είναι σε συνεχή διάλογο με το καταναλωτικό κοινό. Αφουγκραζόμαστε ανάγκες και προσαρμοζόμαστε σε απαιτήσεις. 

Το πρώτο μεσαίου μεγέθους κατάστημα, 8.000 τ.μ., άνοιξε τον Σεπτέμβριο στη Βάρνα της Βουλγαρίας και συνεχίζουμε με τα καταστήματα «νέας γενιάς» ΙΚΕΑ, που είναι στρατηγική απόφαση ανάπτυξης του Ομίλου. Στην πράξη πρόκειται για ανανέωση της αγοραστικής εμπειρίας σε όλα τα επίπεδα. Μιλάμε για μικρότερα αλλά σύγχρονα καταστήματα, που εντάσσονται εύκολα στον αστικό ιστό, διευκολύνοντας την πρόσβαση, τη διαδικασία των αγορών, αλλά και την επιλογή μέσα από την πλήρη γκάμα των προϊόντων ΙΚΕΑ. Στο επόμενο σύντομο χρονικό διάστημα θα ανοίξει το πρώτο κατάστημα «νέας γενιάς» στον Πειραιά, ενώ θα ακολουθήσει και ένα στη Σόφια. 

Νέα αντίληψη

Με το νέο κατάστημα-«ναυαρχίδα» της αλυσίδας INTERSPORT στην Ερμού εγκαινιάσαμε και τη νέα αντίληψη στην αγοραστική εμπειρία που προσφέρει το brand. Επενδύουμε στην ψηφιακή τεχνολογία αιχμής, προσφέροντας στον επισκέπτη την εικόνα μιας νέας, «φρέσκιας», νεανικής μάρκας. Θα επεκτείνουμε το μοντέλο και στα άλλα καταστήματα, εξελίσσοντας ταυτόχρονα τις προσωποποιημένες υπηρεσίες και τα σχήματα πιστότητας. Παράλληλα, σχεδιάζουμε και το άνοιγμα ενός ακόμα καταστήματος στην Κύπρο.

Ανταποκρινόμαστε στις προκλήσεις της νέας εποχής. Ο σύγχρονος καταναλωτής είναι καλά πληροφορημένος και «σκληρός διαπραγματευτής». Αγοράζει ταχύτερα και αναζητά ολοκληρωμένη εμπειρία. Και τα brand είναι πλέον υποχρεωμένα να προσαρμόσουν όλα τα κανάλια πωλήσεων σε αυτήν ακριβώς τη φιλοσοφία απαιτήσεων.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή