ΑΒ Home Shop Center: Με επένδυση 10 εκατ. ευρώ, αναβαθμίζει συνολικά την αγοραστική εμπειρία μέσα από το AB Eshop

ΑΒ Home Shop Center: Με επένδυση 10 εκατ. ευρώ, αναβαθμίζει συνολικά την αγοραστική εμπειρία μέσα από το AB Eshop

2' 8" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Το 2020 είναι μια χρονιά που, λόγω της πανδημίας, μας υποχρέωσε σε σημαντικές αλλαγές. Έθεσε νέες προτεραιότητες, με τις οποίες ξεκινά η πορεία μας και για το 2021. 

Η δοκιμασία της πανδημίας, άλλωστε, ανέδειξε και μια σειρά από νέες ανάγκες, νέα κριτήρια αγοραστικής επιλογής και συμπεριφοράς. Μεταξύ άλλων, το ηλεκτρονικό εμπόριο γνώρισε ραγδαία αύξηση, καθώς το #ΜένουμεΣπίτι έφερε νέες συνήθειες στον τρόπο που ψωνίζουμε.
 
Ποιες είναι λοιπόν σήμερα οι ανάγκες των online πελατών; 

Πλέον ζητούν τα πάντα. Δυνατότητες επιλογών από μια ευρεία ποικιλία προϊόντων. Διασφάλιση ποιότητας. Καλές τιμές. Αναζητούν ταχύτερη εξυπηρέτηση και παραλαβή με διαφορετικούς τρόπους στην ώρα που έχουν επιλέξει. Και όλα αυτά με απόλυτη ασφάλεια και προστασία. Με δυο λόγια, διεκδικούν μια συνολικά αναβαθμισμένη αγοραστική εμπειρία. 

Και σήμερα, η ΑΒ Βασιλόπουλος μπορεί και προσφέρει όλα τα παραπάνω με το AB Eshop (ab.gr), το ηλεκτρονικό της κατάστημα. Και πιο συγκεκριμένα, με την υπηρεσία «Παράδοση στο σπίτι», την υπηρεσία «Παραλαβή από το κατάστημα» (AB Collect) και τη νέα συνεργασία με το delivery.gr, όπου μέσα σε δύο ώρες μπορούμε να παραλαμβάνουμε το βασικό μας καλάθι σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Και, φυσικά, με το ΑΒ Ηome Shop Center, ένα κέντρο διανομής που δημιουργήθηκε για να εξυπηρετεί αποκλειστικά τις ηλεκτρονικές παραγγελίες για την Αττική, μέσα από το AB Eshop. 

Με τη συνολική επένδυση να ξεπερνά τα 10 εκατ. ευρώ, το AB Home Shop Center ήρθε για να διασφαλίσει ότι τα προϊόντα που θα παραδοθούν θα είναι σε άριστη κατάσταση και ότι η ηλεκτρονική παραγγελία θα έχει την ταχύτερη προώθηση. 

Στα 7.500 τ.μ. του θα συναντήσουμε μόνο εργαζομένους της ΑΒ Βασιλόπουλος. Οι 260 νέοι εργαζόμενοι, που αναμένεται να γίνουν 400, φροντίζουν να γεμίζουν το καλάθι των online πελατών με όλα όσα χρειάζονται, με τις υψηλότερες προδιαγραφές ασφαλείας, τεχνολογία αιχμής και χρήση «έξυπνων» εφαρμογών και μέσα από μια ποικιλία 11.000 προϊόντων, η οποία καθημερινά διευρύνεται.

Για την αγορά και την κοινωνία, το 2020, εν μέσω πανδημίας, δοκίμασε τις αντοχές και τα αντανακλαστικά όλων. Για την ΑΒ Βασιλόπουλος, η συνοχή, η καλή προετοιμασία, η εφευρετικότητα και η δυνατότητά της να ανταποκριθεί σε σύνθετα προβλήματα έκαναν τη διαφορά. Όχι μόνο γιατί προσαρμόστηκε με ταχύτητα και ευελιξία, αλλά και γιατί «ακούει» τους πελάτες. Με ευθύνη για τη διασφάλιση της υγείας τους. Με ευθύνη για τη διασφάλιση της αλυσίδας τροφοδοσίας και της λειτουργίας των φυσικών καταστημάτων του δικτύου της αλλά και του AB Eshop. 

Γιατί, οι 14.500 εργαζόμενοι της ΑΒ Βασιλόπουλος έχουν έναν σκοπό: να κάνουν τη διαφορά στις ζωές των πελατών με θετικό τρόπο. Να τους προσφέρουν αυτό που χρειάζονται για να βρίσκουν ό,τι θέλουν για τους ίδιους και την οικογένειά τους! Για ό,τι θέλουν να είναι!

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή