Μετά από ένα δύσκολο 2020 και ένα απαιτητικό ξεκίνημα του 2021, όπου μεγάλο μέρος της αγοράς έμεινε εκτός λειτουργίας, αρχίζουμε να βλέπουμε σημάδια ανάκαμψης της αγοράς ομορφιάς. Η αλλαγή αυτή συμπίπτει με τη χαλάρωση των κυβερνητικών μέτρων και την επιστροφή των κοινωνικών και ψυχαγωγικών δραστηριοτήτων, μετά από πάνω από 18 μήνες περιορισμών.
Είμαι αισιόδοξος για το υπόλοιπο του έτους, καθώς πιστεύω ότι υπάρχει έντονη ανάγκη για ομορφιά αυτή τη στιγμή. Καθώς απολαμβάνουμε τις νέες ελευθερίες μας και ανακάμπτουμε από το συλλογικό μας τραύμα, η ομορφιά ενισχύει την ευεξία και μας βοηθά να αισθανόμαστε καλά για τον εαυτό μας, αλλά και στις σχέσεις μας με τους συνανθρώπους μας.
Στη L’Oréal, η άμεση εστίασή μας, αλλά και η ευθύνη μας ως ηγέτης της αγοράς, είναι η τόνωση της επιθυμίας για ομορφιά μέσω της καινοτομίας και της άψογης υλοποίησης τόσο στα φυσικά σημεία όσο και διαδικτυακά. Εδώ υπάρχουν πολλές ευκαιρίες και προκλήσεις, καθώς διαθέτουμε ένα χαρτοφυλάκιο με περισσότερα από 25 προϊόντα, που αγγίζουν όλα τα κανάλια διανομής (σούπερ μάρκετ, καταστήματα ομορφιάς, φαρμακεία, κομμωτήρια, ηλεκτρονικό εμπόριο).
Συναρπαστική πρόκληση
Ας πάρουμε για παράδειγμα τα κομμωτήρια: πώς μπορεί η L’Oréal να βοηθήσει τους επαγγελματίες –μέσα από την εκπαίδευση και με προϊόντα όπως L’Oréal Professionnel, Redken, Kérastase– να ανταποκριθούν στην τρέχουσα τάση για προηγμένες τεχνικές, όπως το «French Balayage», ή εντατικές θεραπείες, που βοηθούν τα μαλλιά να ανακάμψουν μετά τις μεγάλες περιόδους εγκλεισμού; Για μια εταιρεία με πάθος για την ομορφιά, είναι μια εξαιρετικά συναρπαστική πρόκληση.
Την ίδια στιγμή, το ζητούμενο δεν είναι μόνο η ανάπτυξη. Η L’Oréal φιλοδοξεί μέσα από την ομορφιά να προσφέρει: στους ανθρώπους, στον πλανήτη και μέσα από τα προϊόντα της. Αυτή η φιλοδοξία θα διαμορφώσει το μέλλον της ομορφιάς.
Φιλόδοξοι στόχοι
Όσον αφορά τους ανθρώπους, το μέλλον της ομορφιάς σέβεται και στηρίζει τη διαφορετικότητα και τη συμπερίληψη, τόσο στην αγορά όσο και στο εσωτερικό της L’Oréal Hellas, όπου για παράδειγμα περισσότερα από τα μισά μέλη της διοικητικής ομάδας είναι σήμερα γυναίκες. Για τον πλανήτη, παγκοσμίως αλλά και στην Ελλάδα, η L’Oréal έχει δεσμευτεί σε μια σειρά από φιλόδοξους στόχους προς ένα πιο βιώσιμο μέλλον. Πιο πρόσφατο παράδειγμα τοπικών δράσεων αποτελεί η νέα συνεργασία μας με την Περιβαλλοντική Οργάνωση We4All, για την αναδάσωση των περιοχών που επλήγησαν από τις τραγικές πυρκαγιές στο Μάτι, το 2018.
Τέλος, όσον αφορά τα προϊόντα, η ομορφιά θα συνεχίσει να τροφοδοτείται από την καινοτομία που φέρνουν οι «Πράσινες Επιστήμες», οι οποίες προσφέρουν το καλύτερο στην αποτελεσματικότητα και την ασφάλεια, πάντα με σεβασμό στο περιβάλλον. Η καινοτομία θα επιταχυνθεί και από την τεχνολογία του «Beauty Tech», που διασφαλίζει περισσότερη εξατομίκευση, καλύτερη διάγνωση και περισσότερες υπηρεσίες.
Έτσι, καθώς η L’Oréal Hellas συπληρώνει 50 χρόνια στην Ελλάδα, το μέλλον της ομορφιάς είναι λαμπρό, από πλευράς ανάπτυξης αλλά και δέσμευσης για το περιβάλλον και την κοινωνία.
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ME MIA MAΤΙΑ
Για περισσότερα από 100 χρόνια, η L’Oréal είναι αφοσιωμένη στην ομορφιά. Με το διεθνές χαρτοφυλάκιό της, που αποτελείται από 35 διαφορετικές και αλληλοσυμπληρούμενες μάρκες, ο Όμιλος σημείωσε το 2020 πωλήσεις ύψους 27,99 δισ. ευρώ, ενώ απασχολεί 85.400 άτομα παγκοσμίως. Αποτελώντας την κορυφαία εταιρεία ομορφιάς παγκοσμίως, η L’Oréal είναι παρούσα σε όλα τα δίκτυα διανομής.