Σε μία από τις δυσκολότερες συγκυρίες των σύγχρονων καιρών, η Lidl Ελλάς στάθηκε απέναντι στις προκλήσεις όχι απλώς ως υπεύθυνη επιχείρηση, αλλά και ως πλαίσιο αναφοράς για την αγορά. Η ανάκαμψη είναι πλέον προτεραιότητα αιχμής για όλους. Στη Lidl Ελλάς σταθήκαμε απέναντι στις προκλήσεις της πανδημίας με τη δύναμη της μοναδικής φιλοσοφίας μας και την αποτελεσματικότητα του οργανωτικού μας σχήματος. Προτάξαμε την υγειονομική ασφάλεια των πελατών και των εργαζομένων και επισφραγίσαμε την επιχειρησιακή μας συνέχεια. Ταυτόχρονα, καταφέραμε, εμείς και ο κλάδος μας, να αναδειχθούμε σε μοντέλο ευθύνης και ασφάλειας.
Ειδικά όμως για τη Lidl Ελλάς, η επιβεβαίωση των αξιών της επιχειρηματικότητας με ήθος δημιούργησε απόθεμα προοπτικής για το μέλλον. Στο πλαίσιο αυτό η εταιρεία και το brand προχωρά με αποφασιστικότητα και δυναμισμό. Εφαρμόζουμε χωρίς αποκλίσεις τους στρατηγικούς μας στόχους. Δεν προσθέτουμε αλλά και δεν αφαιρούμε, συνεχίζοντας τον απαιτητικό δρόμο προς την κανονικότητα. Ήδη υλοποιούμε έναν τριετή σχεδιασμό ύψους 350 εκατ. ευρώ, που προβλέπει 15 νέα καταστήματα και ένα νέο εφοδιαστικό κέντρο στην Αττική. Προβλέπουμε και προετοιμαζόμαστε, έτσι ώστε να είμαστε έτοιμοι να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις που θα προκύψουν από τη μελλοντική επέκταση του δικτύου μας. Παράλληλα, αξιολογούμε τη μόνιμη υιοθέτηση εργασιακών μοντέλων και ροών εργασίας που εφαρμόστηκαν μέσα στην πανδημία. Στόχος μας είναι να μετασχηματίσουμε το εργασιακό περιβάλλον προς ένα καλύτερο ψηφιακό αύριο, πέρα και πάνω από την επιλογή της απομακρυσμένης εργασίας.
Βασική προϋπόθεση, πάντως, για την αποτελεσματικότητα, όχι μόνο των δικών μας επενδυτικών προσπαθειών, αλλά γενικότερα της ελληνικής αγοράς, είναι η ορθολογική και «χρηστή» διαχείριση των κεφαλαίων του Ταμείου Ανάκαμψης. Κάνουμε τα πρώτα βήματα στον δύσκολο δρόμο της ανάκαμψης. Και σ’ αυτή τη φάση η συνεχής αξιολόγηση ευκαιριών και απειλών θα ορίσει τους παράγοντες που εγγυώνται τη δυναμική της ανάπτυξης.
Χρειαζόμαστε σήμερα, τώρα, έξυπνες μεταρρυθμίσεις που θα εξασφαλίσουν τη βιωσιμότητα και την ανταγωνιστικότητα της χώρας. Ο νομοθέτης έχει τον πρώτο λόγο. Εμείς από την πλευρά μας, επιχειρηματίες και επιχειρήσεις, οφείλουμε να επενδύουμε σταθερά στη χώρα, ελπίζοντας ότι η χώρα θα εφαρμόσει υποστηρικτικές πολιτικές και δεν θα αρκεστεί σε απλές διακηρύξεις.
Το όραμα των νεότερων γενεών
Επομένως, αν όλοι βρεθούμε στην ίδια σελίδα, τόσο ως προς τον σχεδιασμό όσο και ως προς την εφαρμογή των επενδυτικών πρωτοβουλιών, η προοπτική ανάκαμψης θα ισχυροποιηθεί ακόμα περισσότερο. Αυτό που πρέπει να επιδιώξουμε είναι μια πολιτική επανατοποθέτησης της Ελλάδας στον παγκόσμιο χάρτη επενδύσεων. Να χαρτογραφήσουμε και να αξιολογήσουμε προσεκτικά ευκαιρίες και απειλές για τη χώρα. Με σταθερές επιδιώξεις την εξασφάλιση της ανταγωνιστικότητας και την ενίσχυση της βιωσιμότητας.
Είναι σημαντικό να αξιοποιήσουμε το όραμα και τη φλόγα για εξέλιξη που χαρακτηρίζει τις νεότερες γενιές. Να δώσουμε ευκαιρίες στη νεανική επιχειρηματικότητα, μέσα από την καινοτομία και τις τεχνολογίες αιχμής. Να αναβαθμίσουμε το γνωστικό επίπεδο και τις δεξιότητες του ανθρώπινου δυναμικού, μαζί με τον μετασχηματισμό του εργασιακού περιβάλλοντος. Αυτοί είναι και οι πυλώνες που θα οδηγήσουν στη δημιουργία σύγχρονων επιχειρηματικών – βιομηχανικών συμπλεγμάτων, αλλά και στην προσέλκυση των επιθυμητών επενδύσεων.
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ME MIA MAΤΙΑ
Η Lidl Ελλάς δραστηριοποιείται στην Ελλάδα από το 1999. Σήμερα απασχολεί περισσότερους από 6.500 εργαζομένους, ενώ το δίκτυό της αριθμεί 228 καταστήματα και πέντε υπερσύγχρονα εφοδιαστικά κέντρα. Συγκαταλέγεται για 4η συνεχή χρονιά στις «The Most Sustainable Companies in Greece», ενώ λαμβάνει για 5η συνεχόμενη χρονιά τη διάκριση του «Κορυφαίου Εργοδότη» σε Ελλάδα και Ευρώπη.