ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Οι προηγούμενες έγγραφες οχλήσεις και το παρασκήνιο

H επιστολή του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της Ολυμπιακής Εταιρείας Καυσίμων κ. M. Καραλή, φαίνεται ότι αποτελεί την κορυφή του παγόβουνου. Δεκάδες έγγραφες οχλήσεις έχουν προηγηθεί, έχουν φθάσει στην O.A. από την OEK, η οποία διαρκώς επισημαίνει ότι η Ολυμπιακή έχει φθάσει στο σημείο να χρησιμοποιεί για 11 ημέρες καύσιμα ιδιοκτησίας άλλων αποθηκευτών!

Σύμφωνα με τα τελευταία έγγραφα που βρίσκονται στα χέρια του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της O.A. Δ. Καλόφωνου, αλλά και του διευθύνοντος συμβούλου του ΔΑΑ A. Vader Meer γίνεται πλέον από την OEK λόγος ακόμη και για ποινικές ευθύνες, εξαιτίας της άντλησης αποθεμάτων καυσίμων λοιπών προμηθευτών από άλλον προμηθευτή (την Ο.Α.).

Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες, η Ολυμπιακή Εταιρεία Καυσίμων, βάσει της υποχρέωσής της έναντι του ΔΑΑ, προειδοποιεί την O.A. ότι αν δεν αποκαταστήσει τα αποθέματα καυσίμων, αν δεν καταβάλει και τις ληξιπρόθεσμες οφειλές της (1,8 εκατ. ευρώ έναντι της OEK) θα αναγκαστεί να λάβει μέτρα. Αρχικά παρέχοντας τα μισά ημερήσια καύσιμα προς την O.A. και στη συνέχεια, αν δεν υπάρξει συμμόρφωσή της, στη διακοπή του ανεφοδιασμού του στόλου της μετά τις 8 Αυγούστου. H «K» αναζήτησε χθες τον K. Καραλή, ο οποίος όμως δεν ανταποκρίθηκε, μη επιθυμώντας προφανώς τη δημοσιοποίηση του όλου θέματος. H εφημερίδα, πάντως, (για το ίδιο θέμα) αναζητεί για διάστημα περισσότερο του ενός μηνός τον υπουργό Μεταφορών – Επικοινωνιών Χρ. Βερελή, ο οποίος όμως έχει αποφύγει κάθε επικοινωνία…

Τέλος, αξίζει να αναφερθεί ότι προχθές η Διοίκηση της O.A. που ελέγχει την Ολυμπιακή Εταιρεία Καυσίμων επιχείρησε εισβολή στην έδρα της εταιρείας στα Σπάτα, με στόχο την πραγματοποίηση γενικής συνέλευσης των μετόχων και την εκπαραθύρωση όσων ενοχλητικά απαιτούν τη συμμόρφωσή της.

Παρωδία γενικής συνέλευσης

Σύμφωνα με πληροφορίες, μια παρωδία γενικής συνέλευσης πραγματοποιήθηκε έξω από τα κάγκελα της OEK στον περιφερειακό δρόμο που οδηγεί στο ραντάρ του αεροδρομίου, δίχως την παρουσία των μετόχων της μειοψηφίας (Avin, Motor Oil, BFSC και Hansa Consulting), όμως είναι αμφιβόλου νομιμότητας αν και εύγλωττου ρεβανσισμού…

Τι θα πράξει άραγε η κυβέρνηση μετά τις αποκαλύψεις; Θα ευλογήσει τη λαθροχειρία της O.A. στα αποθέματα καυσίμων τρίτων ή θα παρέμβει, έστω και έπειτα από ολιγωρία ενός χρόνου;