Τραγικές οι καθυστερήσεις στη Μαραθώνια Διαδρομή

Τραγικές οι καθυστερήσεις στη Μαραθώνια Διαδρομή

1' 48" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Με το φως να πέφτει στο «ορφανό» μέχρι πρότινος τμήμα της Μαραθώνιας Διαδρομής, από Παλλήνη έως Νέα Μάκρη, ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ διαπίστωσε χθες ότι ο δρόμος για τους μαραθωνοδρόμους προλαβαίνει να είναι έτοιμος έγκαιρα, όμως η αφετηρία του αγωνίσματος δεν υπάρχει!

Περιοδεύοντας χθες σε όλο το μήκος της Μαραθώνιας Διαδρομής ο κ. Γ. Σουφλιάς δοκίμασε μία δυσάρεστη έκπληξη. Τα έργα κοντά στον Τύμβο, όπου και η αφετηρία του Μαραθωνίου, βρίσκονται πολύ πίσω από το χρονοδιάγραμμα.

Συγκεκριμένα, οι προκατασκευασμένες εξέδρες για τους θεατές αλλά και οι βοηθητικοί χώροι (κτίρια τύπου, προθερμαντήριο, χώροι στάθμευσης) είναι εν πολλοίς αδιαμόρφωτοι. Την κατάσταση γνώριζε και η προηγούμενη πολιτική ηγεσία προχωρώντας, όπως επιμένουν στελέχη του υπουργείου, στην ανάθεση τμήματος του έργου σε άλλο εργολάβο προκειμένου να ολοκληρωθεί κανονικά. Πάντως, ο υπουργός Περιβάλλοντος συνεκάλεσε για το πρωί της Δευτέρας έκτακτη σύσκεψη με τη συμμετοχή των μελετητών του έργου, του εργολάβου αλλά και του δημάρχου Μαραθώνα προκειμένου να εξετασθούν ο πτυχές του προβλήματος και να αναζητηθούν λύσεις.

Ο κ. Σουφλιάς χαρακτήρισε «απαράδεκτη από κάθε άποψη την κατάσταση που επικρατεί στην περιοχή» και έκανε λόγο για σημαντικές καθυστερήσεις από την αφετηρία και σε όλο το μήκος της διαδρομής.

Μπροστά, μάλιστα, στις τηλεοπτικές κάμερες κάλεσε τους επικεφαλής των εργοταξίων των J&P (αναλαμβάνει το τμήμα Παλλήνη – Νέα Μάκρη μήκους 17 χιλιομέτρων) και Ολύμπια Ελλάς (κατασκευάζει το υπόλοιπο τμήμα), να εντείνουν τις προσπάθειές τους γι’ αυτό το «εθνικής σημασίας έργο».

Παράλληλα, κάλεσε τις υπόλοιπες κατασκευαστικές εταιρείες που συμμετείχαν στο διαγωνισμό (Ακτωρ, Μηχανική, Παντεχνική) να μην υποβάλουν ενστάσεις ώστε το έργο να προχωρήσει άμεσα.

Επιστολές

Σύμφωνα με πληροφορίες της «K», σχετικές επιστολές από τις τρεις εταιρείες έφθασαν χθες στα γραφεία του ΥΠΕΧΩΔΕ και τη Δευτέρα συνεδριάζει η αρμόδια επιτροπή προκειμένου να επικυρώσει, τυπικά, την ανάθεση του έργου στην J&P. Την Τρίτη η σχετική σύμβαση («χέρι χέρι» όπως υπογράμμισε ο κ. Σουφλιάς) θα προωθηθεί στο Ελεγκτικό Συμβούλιο και εκτιμάται ότι την Παρασκευή θα υπογραφούν οι συμβάσεις. Ηδη, πάντως, από σήμερα Σάββατο συνεργεία της αναδόχου πραγματοποιούν τις πρόδρομες εργασίες εγκατάστασης των γραφείων και του εργοταξίου στην περιοχή.

Για την κατασκευή τού, μήκους 17 χιλιομέτρων, οδικού άξονα εκτιμάται ότι θα απαιτηθεί η δημιουργία τεσσάρων μετώπων εργασιών και η ολοκλήρωσή του, σύμφωνα με τη σύμβαση, αναμένεται σε 110 ημέρες.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή