Το ΠΑΣΟΚ επιμένει σε σκληρή γραμμή

Το ΠΑΣΟΚ επιμένει σε σκληρή γραμμή

1' 41" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Με την τακτική της πόλωσης θα κινηθεί το ΠΑΣΟΚ τις εναπομείνασες 12 προεκλογικές ημέρες. Αυτό επιβεβαιώνει όχι μόνον η επανεμφάνιση του κ. Κ. Λαλιώτη στο προσκήνιο, αλλά κυρίως η φρασεολογία στην οποία κατέφυγε και χθες, σε μια εμφανή του προσπάθεια να προκαλέσει τη Ν.Δ. σε ακραία πολιτική οξύτητα.

Ο πρώην γραμματέας είχε ανακοινωθεί από το πρωί ότι απλώς θα παρουσίαζε τα τηλεοπτικά σποτ του ΠΑΣΟΚ. Από την πρώτη στιγμή ωστόσο που πήρε τον λόγο επιτέθηκε με δριμύτητα κατά της κυβέρνησης. «Ανίκανη, φαύλη και ανήμπορη» είναι μερικά από τα επίθετα που επέλεξε, ενώ προσωπική επίθεση εξαπέλυσε και στον πρωθυπουργό, τον οποίο προκάλεσε τρεις φορές να δείξει «έστω το εξώφυλλο» του προγράμματος της Ν.Δ., υποστηρίζοντας ότι «δεν υπάρχει και γι’ αυτό φοβάται να πάει σε ντιμπέιτ με τον κ. Παπανδρέου».

«Ο κ. Καραμανλής έχει κλειστή την παλάμη του και οι πολίτες θα πρέπει να γίνουν χειρομάντες για να διαβάσουν τη μοίρα τους», είπε σε άλλη αποστροφή του ο κ. Λαλιώτης, ενώ επανέφερε και τον όρο της «δεξιάς παρένθεσης», αναπροσαρμόζοντάς τον σε «παρένθεση που απεδείχθη αδέξια και επικίνδυνη. Ηταν η κυβέρνηση των μεγάλων λόγων και των μηδαμινών έργων» κατέληξε ο πρώην γραμματέας, εκφράζοντας τη βεβαιότητά του ότι στις 17 Σεπτεμβρίου η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ και ο Γ. Παπανδρέου θα δώσουν σιγουριά, ελπίδα και προοπτική στους Ελληνες.

Στην τελευταία αυτή φράση άλλωστε «συμπυκνώνεται», όπως είπε και ο κ. Λαλιώτης, η στόχευση των πρώτων σποτ που άρχισε να μεταδίδει το ΠΑΣΟΚ σε όλα τα τηλεοπτικά κανάλια. Σε αυτά κυριαρχούν εικόνες με πρόσωπα και τοπία από την πρόσφατη καταστροφή της Πελοποννήσου, ενώ δίπλα τους αναγράφονται οι θέσεις του ΠΑΣΟΚ για την επόμενη ημέρα. «Τώρα είναι η ώρα της αλήθειας. Θέλω να ελπίζω. Χρειάζομαι ένα όραμα. Θέλω πρόγραμμα. Θέλω μια απόλυτη δέσμευση», είναι μερικές από τις φράσεις που επελέγησαν, οι οποίες καταλήγουν με την εικόνα δύο παιδιών να υψώνουν την ελληνική σημαία. Σε ερώτηση, τέλος, για το αν η συγκεκριμένη καμπάνια θα μπορούσε να εκληφθεί ως «επικοινωνιακή διαχείριση του πόνου συγκεκριμένων ανθρώπων», ο κ. Λαλιώτης αρκέστηκε στο σχόλιο ότι «εμείς παρουσιάζουμε την πραγματικότητα».

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή