Η ομάδα κρούσης του πρωθυπουργού

Η ομάδα κρούσης του πρωθυπουργού

2' 27" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Με την ίδια μικρή ομάδα κρούσης, που έδωσε τη μάχη των ευρωεκλογών, πορεύεται προς τις εκλογές της 4ης Οκτωβρίου ο πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής. Για την ακρίβεια, το επικοινωνιακό team του πρωθυπουργού καταγράφει μία απώλεια, αυτή του Γιάννη Ανδριανού που παραιτήθηκε για να πολιτευτεί στην Αργολίδα.

Η μεταγραφή από την Ευρωβουλή στο κομματικό briefing του κ. Γιώργου Κουμουτσάκου, ναι μεν αποτελεί μία νέα «είσοδο», ωστόσο αυτή δεν μπορεί να καταγραφεί στο στενό πυρήνα των συνεργατών του πρωθυπουργού. Και τούτο διότι, ο πρώην εκπρόσωπος Τύπου του υπουργείου Εξωτερικών δεν είχε, μέχρι και το απόγευμα της Παρασκευής, διαβεί την πόρτα του Μεγάρου Μαξίμου και η συνεργασία του περιοριζόταν ουσιαστικά με τον γραμματέα του κόμματος Λ. Ζαγορίτη, τον διευθυντή της Ρηγίλλης Μεν. Δασκαλάκη και τον κυβερνητικό εκπρόσωπο Ευάγγελο Αντώναρο. Οι πρώτες ημέρες του κ. Κουμουτσάκου στην ενημέρωση των δημοσιογράφων δεν ήταν χωρίς προβλήματα, αφού χωρίς το briefing του κυβερνητικού εκπροσώπου, εκλήθη να απαντήσει σε ερωτήσεις που αφορούν όχι μόνον το κυβερνητικό έργο αλλά και το περιεχόμενο των εξαγγελιών του πρωθυπουργού, την ίδια στιγμή που στελέχη του κόμματος έκαναν λόγο για μειωμένη επικοινωνία.

Το κενό στο Γραφείο Τύπου του πρωθυπουργού καλύπτεται, εκ των ενόντων, με την «απόσπαση» του γενικού γραμματέα Επικοινωνίας Παναγιώτη Λειβαδά, ο οποίος βρίσκεται σε καθημερινή βάση στο Μέγαρο Μαξίμου. Για τους παροικούντες το Μέγαρο Μαξίμου ήταν εμφανές εδώ και μήνες ότι τα δύο κέντρα «ενημέρωσης» που υπήρχαν (γραφεία Αντώναρου και Ανδριανού) συγκεντρώνονταν, σταδιακά, στο γραφείο του κυβερνητικού εκπροσώπου. Η, εν συνεχεία, σταδιακή αποστασιοποίηση του κ. Ανδριανού που έστρεφε το βλέμμα του στην Αργολίδα, επιτάχυνε τις εξελίξεις. Πλέον, το σύνολο των στελεχών του Μεγάρου Μαξίμου έχουν ως συνδετικό κρίκο με τον πρωθυπουργό τον Ευ. Αντώναρο και, για τα πολιτικά ζητήματα, τον Γιάννη Αγγέλου. Οι Χρήστος Χατζηεμμανουήλ (πρόεδρος του ΟΠΑΠ), Διον. Ζακυνθινός, Μενέλαος Δασκαλάκης και Τ. Χατζής συμμετέχουν στις καθημερινές συσκέψεις υπό τον Ευ. Αντώναρο για τη διαχείριση του εκλογικού αγώνα, ενώ σπανιότερες είναι πλέον οι εμφανίσεις του κ. Αγγ. Φιλιππίδη. Στο Μέγαρο Σταθάτου παραμένει και ο λογογράφος του πρωθυπουργού, Ανδρέας Αθανασίου.

Ειδοποιός διαφορά σε σχέση με τη διαχείριση των ευροεκλογών αποτελεί η συνδρομή του Γιώργου Σουφλιά σε ζητήματα πολιτικής στρατηγικής. Ο κ. Σουφλιάς βρίσκεται σε ανοικτή επικοινωνία με τον πρωθυπουργό καθώς, άλλωστε, ήταν από τους λίγους που στήριξαν τη γραμμή της «ωμής αλήθειας», που ακολουθεί. Βαρύνουσα άποψη για τη στρατηγική έχει και ο κ. Γιάννης Λούλης, ο οποίος μπορεί να μην βρίσκεται σε καθημερινή βάση στο Μαξίμου, αλλά εφοδιάζει το πρωθυπουργικό γραφείο και τη Ρηγίλλης με τα συμπεράσματα από τις μετρήσεις focus groups που «τρέχει» σε καθημερινή βάση.

Από εκεί και πέρα, τη δημοσκοπική στήριξη της Νέας Δημοκρατίας έχουν αναλάβει οι εταιρείες MRB του Δημ. Μαύρου και Rass ενώ, για άλλη μία εκστρατεία, η διαφημιστική καμπάνια του κόμματος θα υλοποιηθεί από τις εταιρείες Spot – Thomson (μητρική της MRB) και Civitas του Γ. Φλέσσα.

Η προεκλογική καμπάνια του κόμματος αρχίζει, σταδιακά, να ξεδιπλώνεται έχοντας ως κεντρική ιδέα την έννοια της «ευθύνης», σε αντιδιαστολή με την «ανευθυνότητα» που αποδίδει η Ν.Δ. στο ΠΑΣΟΚ.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή