ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Νέα όπλα podcasts και web tv

«Ο τηλεοπτικός χρόνος είναι περιορισμένος», λένε οι τηλεοπτικοί δημοσιογράφοι; «Ο διαδικτυακός χρόνος είναι απεριόριστος», απαντούν οι πολιτικοί, που ο ένας μετά τον άλλον αποφασίζουν να δημιουργήσουν ηλεκτρονικά κανάλια για την απρόσκοπτη μετάδοση των θέσεων και των μηνυμάτων τους.

Πρωτοπόρος της web tv, ο Κυριάκος Μητσοτάκης, που διατηρεί το δικό του κανάλι στο youtube και στο zoo. gr, αλλά και η Ντόρα Μπακογιάννη, που επίσης «ανεβάζει» βίντεο με συνεντεύξεις και εμφανίσεις της στο DoraWebTV (www. dorabak. gr). Από πλευράς κομμάτων, το ΠΑΣΟΚ υπήρξε ο πρώτος διδάξας της διαδικτυακής τηλεόρασης, με τον ΣΥΡΙΖΑ να επενδύει για δεύτερη εκλογική αναμέτρηση στο web tv, που σύντομα θα καλύπτει τις καθημερινές δραστηριότητες του κόμματος, θα μεταδίδει ζωντανά τις συνεντεύξεις Τύπου, θα «επικοινωνεί» τις θέσεις. Η Νέα Δημοκρατία, προς το παρόν, μεταδίδει μέσω του σάιτ της κατά κύριο λόγο τις ομιλίες του πρωθυπουργού.

Περισσότερο διαδεδομένη, πάντως, ανάμεσα στους Ελληνες πολιτικούς είναι η χρήση του Διαδικτύου ως ραδιοφωνικού μέσου. Με πρώτο τον Μίμη Ανδρουλάκη που άρχισε να «ανεβάζει» podcasts στο σάιτ του (ήχος «κατ’ αίτηση», που μπορεί κανείς να ακούσει όποτε το ζητήσει) με δηλώσεις του, ραδιοφωνικές του συνεντεύξεις κ. λπ., σήμερα ανοίγοντας το itunes μπορεί κανείς να ακούσει τα podcasts αρκετών Ελλήνων πολιτικών, όπως του Γιώργου Παπανδρέου και του Γιώργου Αλογοσκούφη.

Από τον χορό των νέων μέσων δεν λείπει ούτε το ΚΚΕ, που μέσα από τη σελίδα 902. podomatic. com μεταδίδει ηχητικά μηνύματα, εκπομπές του 902 Αριστερά στα FM, προεκλογικά σποτ και podcasts στελεχών του κόμματος.