Σε δύο φάσεις η εκστρατεία του ΣΥΡΙΖΑ

Σε δύο φάσεις η εκστρατεία του ΣΥΡΙΖΑ

2' 34" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Σε δύο φάσεις με διακριτό στίγμα διαχωρίζεται η προεκλογική εκστρατεία του ΣΥΡΙΖΑ για τις ευρωεκλογές και τις αυτοδιοικητικές εκλογές. Κοινή συνισταμένη του συνόλου της προεκλογικής εκστρατείας είναι να περάσει το μήνυμα ότι οι προσεχείς εκλογικές αναμετρήσεις της 18ης και της 25ης Μαΐου αποτελούν πρόκριμα για τις εθνικές εκλογές, ο χρόνος των οποίων μπορεί να καθορισθεί από το αποτέλεσμά τους.

Στο μεγαλύτερο μέρος της, η καμπάνια του ΣΥΡΙΖΑ «παράγεται» εσωτερικά, από ένα επιτελείο στελεχών που ασχολούνται με αυτήν, ενώ υπεύθυνος της εκστρατείας έχει ορισθεί ο κ. Αλέξανδρος Μπίστης. Συμβουλευτικά επικουρεί την προσπάθεια η εταιρεία επικοινωνίας Clever Bank. Ο διευθυντής του πολιτικού γραφείου του κ. Αλ. Τσίπρα, Ν. Παππάς, εμπλέκεται στο επικοινωνιακό κομμάτι, όπως και ο εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ κ. Π. Σκουρλέτης, ενώ για την επιλογή των κεντρικών συνθημάτων είχε λόγο και η επιτροπή που συγκροτήθηκε για την προετοιμασία των ευρωεκλογών, στην οποία συμμετείχαν οι δύο προαναφερθέντες και οι Ρ. Ρινάλντι, Γ. Μπαλάφας, Αλ. Καλύβης, Κ. Ησυχος, Γ. Μηλιός, Στ. Παππάς και Μ. Δαρειώτη.

Η πρώτη φάση της καμπάνιας, που «τρέχει» ήδη, έχει κεντρικό σύνθημα το «Η υπομονή μας τελείωσε. 25 Μαΐου ψηφίζουμε και φεύγουν». Βασικός στόχος του πρώτου σποτ που κυκλοφόρησε και των μηνυμάτων στις αφίσες είναι να αναδειχθούν οι συνέπειες της κυβερνητικής πολιτικής και η περιθωριοποίηση τμήματος του πληθυσμού. Ετσι, κυριαρχούν σε αυτά η μείωση των αποδοχών και των συντάξεων, τα φάρμακα, τα λουκέτα σε επιχειρήσεις, η φυγή των νέων στο εξωτερικό, το λουκέτο στην ΕΡΤ.

Η δεύτερη φάση της καμπάνιας αναμένεται να αρχίσει να «τρέχει» μέσα στην επόμενη εβδομάδα, με κεντρικό σύνθημα «Ψηφίζουμε για τη ζωή μας». Ο διαχωρισμός ανάμεσα στις δύο φάσεις είναι απόλυτα διακριτός: στο πρώτο στάδιο να καταγραφεί από τους πολίτες το αρνητικό αποτέλεσμα της εφαρμοζόμενης πολιτικής, με υπόμνηση των αλλαγών στην καθημερινή ζωή και των ανατροπών προς το χειρότερο. Στο δεύτερο στάδιο, να μεταδοθούν η ελπίδα και η πίστη σε μια διαφορετική κατάσταση, στο ότι είναι εφικτός ένας άλλος δρόμος. Σε αυτήν τη φάση, λοιπόν, το «αφήγημα» θα εστιαστεί στην προσπάθεια να περάσει το θετικό μήνυμα ότι υπάρχει εναλλακτική πρόταση και να προβληθούν με τρόπο απλό και εύληπτο οι προτάσεις και οι θέσεις του ΣΥΡΙΖΑ. «Να εξηγήσουμε με απλό τρόπο τι λέμε, τι λέγαμε εδώ και καιρό, γιατί δικαιωθήκαμε σε όσα λέγαμε και όλα αυτά σε ένα κοινό που δεν μας έχει παρακολουθήσει τα προηγούμενα χρόνια», αναφέρει στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ. Στην Κουμουνδούρου έχουν απορρίψει την πρόταση για γκρίζα – αρνητική διαφήμιση, με το σκεπτικό ότι η πραγματικότητα, οι επιπτώσεις της εφαρμοζόμενης πολιτικής είναι από μόνες τους εξαιρετικά αρνητικές. Στην τελική ευθεία για τις κάλπες θα ενισχυθεί στα προεκλογικά μηνύματα η παρουσία του κ. Αλέξη Τσίπρα, ενώ αναμένεται να ενσωματωθούν μηνύματα που θα τονίζουν τη σημασία της συμμετοχής, προκειμένου να αντιμετωπισθεί η αποχή.

Εθνικό – Ευρωπαϊκό

Στην προεκλογική καμπάνια του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης δίδεται, επίσης, βάρος στην προσπάθεια διασύνδεσης του εθνικού με το ευρωπαϊκό, δεδομένης και της υποψηφιότητας του κ. Τσίπρα για την προεδρία της Κομισιόν. Ετσι, προβάλλεται και το σύνθημα «Η Ελλάδα δείχνει τον δρόμο για πρώτη φορά αριστερά», ενώ στις αφίσες και στα σποτ μαζί με το σήμα του ΣΥΡΙΖΑ αποτυπώνεται και το λογότυπο του Κόμματος Ευρωπαϊκής Αριστεράς.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή