ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Θεοδωράκης για ειδική εκπαίδευση: Παρά το άριστα 20 στο υπ. Παιδείας, η πραγματικότητα τους διαψεύδει

theodorakis-gia-eidiki-ekpaideysi-para-to-arista-20-sto-yp-paideias-i-pragmatikotita-toys-diapseydei-2156922

Τα μείζονος σημασίας ζητήματα αναφορικά με την ειδική εκπαίδευση στη χώρα μας, φέρει στη Βουλή ο επικεφαλής του Ποταμιού Στ. Θεοδωράκης, λίγο καιρό μετά και από ανάλογη παρέμβαση ακόμα δύο πολιτικών αρχηγών: του γ.γ. της ΚΕ του ΚΚΕ Δημ. Κουτσούμπα και της προέδρου της Δημοκρατικής Συμπαράταξης Φωτεινής Γεννηματά.

Εκείνες οι παρεμβάσεις είχαν μείνει αναπάντητες τόσο από τον πρωθυπουργό όσο και από τον υπουργό Παιδείας, που αμφότεροι ήταν παρόντες σε σχετική με την εκπαίδευση συζήτηση.

«Παρά τις υποσχέσεις και τις δηλώσεις του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων κ. Φίλη ότι για το τρέχον σχολικό έτος 2016-2017, οι σχολικές μονάδες ξεκίνησαν χωρίς κενά, και παρά το άριστα 20 που του έβαλε ο Πρωθυπουργός κ. Τσίπρας, η πραγματικότητα τους διαψεύδει. Δυστυχώς αυτή η πραγματικότητα είναι ακόμα πιο δυσάρεστη για τις δομές και τις μονάδες ειδικής αγωγής οι οποίες μετά την περσινή τραγική χρονιά των μεγάλων ελλείψεων και των μεγάλων καθυστερήσεων, και φέτος αντιμετωπίζουν αρκετά προβλήματα υποστελέχωσης ανά την επικράτεια, σε εκπαιδευτικούς και σε ειδικό προσωπικό», επισημαίνει σε ερώτησή του προς τον κ. Ν. Φίλη ο κ. Θεοδωράκης (την ερώτηση συνυπογράφει ο βουλευτής του Ποταμιού Γ.Μαυρωτάς).

Και με αφορμή καταγεγραμμένες ελλείψεις στο Ειδικό Γυμνάσιο Χανίων, καλείται ο υπουργός Παιδείας να απαντήσει, μεταξύ άλλων: «Τέλος Οκτωβρίου, ποια είναι η αποτίμηση και ο ακριβής αριθμός ελλείψεων σε εκπαιδευτικούς, Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. στις δομές ειδικής αγωγής, ανά περιφέρεια της χώρας; Σε ποιες περιοχές και σε ποιες ειδικότητες εντοπίζονται τα μεγαλύτερα κενά; Ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα για την πλήρη κάλυψη των πραγματικών κενών σε εκπαιδευτικούς των αντίστοιχων ειδικοτήτων σε όλα τα σχολεία Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα; Προτίθεται και πότε το ΥΠ.Π.Ε.Θ. να προσλάβει μόνιμο προσωπικό στα σχολεία ειδικής αγωγής έτσι ώστε να μετριασθεί το επαναλαμβανόμενο πρόβλημα των μεγάλων ελλείψεων και καθυστερήσεων στη διαδικασία τοποθέτησης αναπληρωτών; Μέσω ποιων πηγών και πόρων θα εξασφαλισθεί η χρηματοδότηση των αναγκών των δομών ειδικής αγωγής για τα επερχόμενα σχολικά έτη;».