Ηλεκτρονική πλατφόρμα για την τηλεοπτική διαφήμιση ανακοίνωσε ο Ν. Παππάς

Ηλεκτρονική πλατφόρμα για την τηλεοπτική διαφήμιση ανακοίνωσε ο Ν. Παππάς

34" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Νομοσχέδιο με το οποίο θα καθιερωθεί ηλεκτρονική πλατφόρμα για την ανάρτηση των συναλλαγών για τηλεοπτική διαφήμιση, προτίθεται να καταθέσει τον Ιανουάριο η κυβέρνηση, είπε νωρίτερα σήμερα στην Ολομέλεια της Βουλής ο υπουργός Ψηφιακής πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης Ν.Παππάς.

Η σχετική ανακοίνωση έγινε με την ευκαιρία κατάθεσης τροπολογίας, προκειμένου να ψηφιστεί σήμερα, με την οποία «μετατίθεται εκ νέου κατά έξι μήνες -δηλαδή από 1/4/2017, η εφαρμογή της διαδικασίας για την απευθείας τιμολόγηση των διαφημιζομένων από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης».

Οπως επισημαίνεται σχετικά, έως τότε θα «εξακολουθεί να εφαρμόζεται η ισχύουσα διαδικασία για την τιμολόγηση των διαφημιζομένων βάσει τιμοκαταλόγου που υποβάλλεται στην οικεία ΔΟΥ από τα ΜΜΕ, καθώς και τη δυνατότητα τιμολόγησης στις διαφημιστικές εταιρείες που μεσολαβούν».

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή