Χωρίς τον «ξενοδόχο» ΟΑΣΑ οι αποφάσεις Σπίρτζη

Χωρίς τον «ξενοδόχο» ΟΑΣΑ οι αποφάσεις Σπίρτζη

1' 5" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Ενα έργο που προγραμματίζεται πάνω από δέκα χρόνια βρίσκεται στο παρά ένα της πλήρους εφαρμογής, με τις ουρές στα εκδοτήρια των σταθμών μέσων μεταφοράς σταθερής τροχιάς να σηματοδοτούν μια κάθε άλλο παρά πετυχημένη πρεμιέρα. Ο αιφνιδιασμός του υπουργού Υποδομών που «απάντησε» στις απειλές των εργαζομένων για αποχή από την έκδοση ηλεκτρονικών εισιτηρίων με άμεση κατάργηση της χάρτινης κάρτας απεριορίστων διαδρομών, έχει οδηγήσει σε συνθήκες χάους. Η έναρξη εφαρμογής του ηλεκτρονικού συστήματος κατέληξε να αποτελεί πολιτική απόφαση, η οποία ελήφθη χωρίς προηγούμενη συνεννόηση με τον ΟΑΣΑ που αποτελεί τον αρμόδιο φορέα.

Ο κ. Σπίρτζης είχε εξαγγείλει την κατάργηση του χάρτινου εισιτηρίου την 1η Νοεμβρίου, προθεσμία η οποία δεν τηρήθηκε. Στο μεταξύ, η πληροφόρηση για το νέο σύστημα παρέχεται με το σταγονόμετρο, με τα βασικά ερωτήματα για το πότε θα κλείσουν οι πύλες εισόδου (μπάρες) να μην έχουν απαντηθεί. Το χάρτινο εισιτήριο καταργείται από τις 15 Νοεμβρίου, ενώ από αύριο ξεκινά η έκδοση μεμονωμένου ηλεκτρονικού εισιτηρίου αξίας 1,40 ευρώ. Οι επιβάτες δεν έχουν ενημερωθεί, ο ΟΑΣΑ δεν έχει προχωρήσει σε εκστρατεία ενημέρωσης. Το υπουργείο, διά στόματος πολιτικού προϊσταμένου, αναλαμβάνει την έκδοση ανακοινώσεων λειτουργικού περιεχομένου, η οποία αποτελεί αρμοδιότητα του ΟΑΣΑ. Σημειώνεται ότι στο εξωτερικό εφαρμόστηκαν αντίστοιχα συστήματα ύστερα από μακρά περίοδο παράλληλης λειτουργίας των δύο εισιτηρίων (χάρτινου και ηλεκτρονικού) και εκτενούς ενημέρωσης του κοινού. Εδώ; Ο αυτοσχεδιασμός στην εξουσία.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή