ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Στη Θεσσαλονίκη τα πρώτα βαγόνια του μετρό που θα ξεκινήσει το 2020 (φωτογραφίες)

sti-thessaloniki-ta-prota-vagonia-toy-metro-poy-tha-xekinisei-to-2020-fotografies-2316254

Την παράδοση της βασικής γραμμής του Μετρό Θεσσαλονίκης τον Νοέμβριο του 2020 και την επέκταση προς Καλαμαριά το 2021, προβλέπει το χρονοδιάγραμμα κατασκευής του έργου.

Ωστόσο, τα τέσσερα βαγόνια που θα αποτελούν τον πρώτο συρμό του Μετρό Θεσσαλονίκης έφτασαν σήμερα τα ξημερώματα από το εργοστάσιο της "Hitachi" στη Νότια Ιταλία στην συμπρωτεύουσα και βρίσκονται πλέον στο αμαξοστάσιο της Πυλαίας στη Θεσσαλονίκη.

sti-thessaloniki-ta-prota-vagonia-toy-metro-poy-tha-xekinisei-to-2020-fotografies0

Τα αποκαλυπτήρια θα γίνουν αύριο στις 10 το πρωί και στη συνέχεια θα ακολουθήσει η έναρξη των δοκιμών και των δοκιμαστικών δρομολογίων.

Τα τέσσερα βαγόνια μεταφέρθηκαν οδικώς από το Ρέτζιο Ντι Καλάμπρια μέχρι τη Θεσσαλονίκη πάνω σε δύο τράκτορες (νταλίκες).  Το βάρος και ο όγκος των βαγονιών δε, ήταν τέτοια, ώστε οι τράκτορες που τα μετέφεραν δεν μπορούσαν να αναπτύξουν ταχύτητα άνω των 30 χιλιομέτρων. 

sti-thessaloniki-ta-prota-vagonia-toy-metro-poy-tha-xekinisei-to-2020-fotografies2

Όταν έρθει η ώρα να δρομολογηθεί κανονικά στις γραμμές του Μετρό Θεσσαλονίκης, ο συρμός θα μπορεί να αναπτύσσει μέγιστη ταχύτητα 80 χιλιομέτρων ανά ώρα και υπολογίζεται ότι θα έχει μέση εμπορική ταχύτητα 30 χλμ/ώρα.

Η δε χρονοαπόσταση μεταξύ των συρμών θα είναι 1,5 λεπτό, κάτι που σημαίνει ότι με χωρητικότητα 450 επιβατών (περίπου 100 καθήμενων) ανά συρμό (σ.σ. συνολικά οι συρμοί θα είναι 18), το Μετρό Θεσσαλονίκης θα μπορεί σε πλήρη λειτουργία και σε ώρα αιχμής να μεταφέρει 18.000 επιβάτες ανά ώρα και ανά κατεύθυνση. 

sti-thessaloniki-ta-prota-vagonia-toy-metro-poy-tha-xekinisei-to-2020-fotografies4

Με πληροφορίες από ΑΠΕ – ΜΠΕ