«Συστάσεις» από το συνδικάτο ταξί προς την επόμενη κυβέρνηση

«Συστάσεις» από το συνδικάτο ταξί προς την επόμενη κυβέρνηση

2' 17" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Απειλές για την επομένη των εκλογών εξαπολύει το ΣΑΤΑ (Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής) με χυδαία ανακοίνωσή του, στην οποία προειδοποιεί την κυβέρνηση που θα αναδείξουν οι επερχόμενες εκλογές ότι θα πρέπει να σεβαστεί «το νομοθετικό έργο που παρήχθη την προηγούμενη τετραετία και αποκατέστησε το μεγαλύτερο μέρος των αδικιών που είχαν επιβάλει οι μνημονιακές πολιτικές». Με την ανακοίνωση αυτή ο Θύμιος Λυμπερόπουλος δίνει σαφές στίγμα ως προς τη στήριξη που πρέπει, κατά τον ίδιο, να παρέχει ο κλάδος στην κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, ενώ έκανε λόγο για «μεγάλες μάχες που έδωσε ο κλάδος προκειμένου να επιβιώσει».

Η κομματικοποίηση του κλάδου δεν αποτελεί κάτι νέο, ωστόσο η προς τα αριστερά στροφή 180 μοιρών του Θ. Λυμπερόπουλου, με την αρωγή του υπουργού Υποδομών Χρ. Σπίρτζη, έθεσε νέα δεδομένα για τον κλάδο, ενώ εξέθρεψε ένα τέρας το οποίο επιδίδεται σε συνεχείς απειλές προς πάσα κατεύθυνση, δηλώνοντας απερίφραστα ότι διατηρεί ακλόνητη τη στήριξη της κυβέρνησης. Το ύφος της χθεσινής ανακοίνωσης, μάλιστα, επιβεβαιώνει τις αλαζονικές πρακτικές των εκπροσώπων του κλάδου με πρωτεργάτη τον Θ. Λυμπερόπουλο, ο οποίος ήδη κουνάει το δάχτυλο στην επόμενη κυβέρνηση – όποια και αν είναι αυτή(;).

Κηρύσσοντας ανοικτό πόλεμο με τις πλατφόρμες τύπου Beat και έχοντας ταυτόχρονα υποστηρίξει ότι αποτέλεσε βασικό συντάκτη του νομοσχεδίου που αφορούσε τον κλάδο των ταξί, ο Θ. Λυμπερόπουλος συνεχίζει δυναμικά να μιλάει για ευεργετική πολιτική του ΣΥΡΙΖΑ. «Το νομοθετικό έργο που παρήχθη αποκατέστησε το μεγαλύτερο μέρος των αδικιών που είχαν επιβάλει οι μνημονιακές πολιτικές των δανειστών και εφήρμοσαν οι πρόθυμοι και πιστοί πολιτικοί τους εκπρόσωποι στην Ελλάδα. Οσα πέτυχε το ταξί δεν είναι ούτε διαπραγματεύσιμα ούτε προσωρινά». Στην ανακοίνωση κάνει λόγο το ΣΑΤΑ για τη συνέχιση «του έντιμου καθημερινού μας αγώνα, προστατεύοντας την εργασία μας, το επάγγελμά μας, την οικογένειά μας. Με σεβασμό στην ελληνική κοινωνία και στην πατρίδα μας. Κανένας φόβος λοιπόν. Αποκτήσαμε με αίμα και ιδρώτα το ταξί μας και δεν το χαρίζουμε, ούτε το ξεπουλάμε σε κανέναν». Προχωρεί μάλιστα σε ανοικτή αντιπαράθεση με την επόμενη κυβέρνηση –σαν να γνωρίζει ήδη ποια θα είναι αυτή– και μιλάει για τις «υποχρεώσεις» της απέναντι στον κλάδο. «Οποια κυβέρνηση προκύψει από τις προσεχείς εθνικές εκλογές είναι υποχρεωμένη να συμβιβαστεί με το ευρωπαϊκό δίκαιο και την προσαρμοσμένη σε αυτό ισχύουσα ελληνική νομοθεσία για τις επιβατικές μεταφορές. Η θέση του κλάδου είναι γνωστή εδώ και πολύ καιρό. Και εκφράζει όχι μόνο τον Λυμπερόπουλο αλλά τη συντριπτική πλειοψηφία των συναδέλφων», κλείνει η ανακοίνωση.

Λίγες εβδομάδες νωρίτερα, ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ προχώρησε στη δική του ερμηνεία αναφορικά με τροπολογία που κατατέθηκε στη Βουλή και διευκρινίζει τον τρόπο λειτουργίας εταιρειών διαμεσολάβησης. Ουσιαστικά η τροπολογία υποχρεώνει τις εταιρείες να αναφέρουν το ποσό που εισπράττουν από το συνολικό κόμιστρο που πληρώνει ο πελάτης στον οδηγό ταξί. Ωστόσο ο κ. Λυμπερόπουλος έσπευσε να υποστηρίξει ότι η εν λόγω τροπολογία απαγορεύει τη λειτουργία των εταιρειών διαμεσολάβησης.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή