Εκτίμησε λάθος τις ανάγκες της και οδηγήθηκε σε διακοπή δρομολογίων. Ο λόγος για την ιδιωτική πλέον ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μέλος του ευρύτερου ομίλου των ιταλικών σιδηροδρόμων, η οποία με ανακοίνωσή της ενημέρωσε το επιβατικό κοινό ότι όποιες δυσλειτουργίες (σ.σ. διακοπή) στα δρομολόγια του τρένου του Πηλίου οφείλονται σε ελλείψεις μηχανοδηγών. Συγκεκριμένα, τα Σαββατοκύριακα 25 και 26 Μαΐου και το διήμερο 1 και 2 Ιουνίου δεν πραγματοποιήθηκαν τα δρομολόγια του ιστορικού Μουντζούρη», ενώ τελικώς θα πραγματοποιηθούν τα δρομολόγια το προσεχές Σαββατοκύριακο στις 8 και 9 Ιουνίου. Η ξαφνική παύση των δρομολογίων του «μουτζούρη» από τα Ανω Λεχώνια προς τις Μηλιές προκάλεσε αντιδράσεις στον Βόλο και στο Πήλιο, τόσο από την πλευρά των δήμων όσο και από την πλευρά των επιχειρηματιών της περιοχής, αφού, όπως εξηγούν, είναι χιλιάδες οι τουρίστες που καταφθάνουν με κρουαζιερόπλοια, με σκοπό να απολαύσουν τη μοναδικότητα του τρένου και χιλιάδες άλλοι επισκέπτες που έχουν ήδη προπληρώσει την αγορά των εισιτηρίων τους για να κάνουν τη διαδρομή.
Το τρένο του Πηλίου, που «τρέχει» εδώ και 110 έτη, αποτελεί παγκόσμια μοναδικότητα, αφού κινείται πάνω σε σιδηροτροχιές πλάτους μόλις 60 εκατοστών, σχεδιάστηκε και εκτελέστηκε από τον αρχιμηχανικό Εβαρίστο ντε Κίρικο, περνάει από περιοχές απίστευτου φυσικού κάλλους και έχει προηγμένο σχεδιασμό για την εποχή που κατασκευάστηκε. Παράλληλα, οι σιδηροδρομικοί σταθμοί του, διατηρητέα μνημεία, αποτελούν κορυφαία αρχιτεκτονικά σημεία αναφοράς.
Με δεδομένο ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν υπάγεται πλέον στο ελληνικό Δημόσιο, άρα δεν υπόκειται στους περιορισμούς των προσλήψεων, προκαλεί εντύπωση πώς δεν έχει αντιμετωπίσει το πρόβλημα των ελλείψεων προσωπικού. Η διακοπή των δρομολογίων «ήταν αποτέλεσμα έλλειψης μηχανοδηγών», όπως ανέφερε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην ανακοίνωσή της.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προχώρησε τον περασμένο Σεπτέμβριο στην πρόσληψη 60 μηχανοδηγών, οι οποίοι ολοκληρώνουν μέσα στον επόμενο μήνα την εκπαίδευσή τους στην ακαδημία του ΟΣΕ. Η εκπαίδευση διαρκεί τουλάχιστον δέκα μήνες, σύμφωνα με τις επιταγές της σχετικής ευρωπαϊκής οδηγίας. Πληροφορίες αναφέρουν ότι όταν έγιναν οι προσλήψεις, το περασμένο φθινόπωρο, οι πραγματικές ανάγκες της εταιρείας ήταν περίπου 100 μηχανοδηγοί. Στο μεσοδιάστημα έχουν μεσολαβήσει περίπου 35 συνταξιοδοτήσεις. Επίσης, πληροφορίες θέλουν τις συνταξιοδοτήσεις να κινούνται με ανοδικό ρυθμό. Ετσι, ακόμη και όταν «πιάσουν τιμόνι» οι 60 μηχανοδηγοί, δεν θα επαρκούν για την πλήρη κάλυψη των αναγκών. Αντίστοιχα προβλήματα παρατηρούνται και στο νέο γρήγορο δρομολόγιο μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης, το οποίο δρομολογήθηκε πριν από λίγες εβδομάδες και εκτελείται μία φορά την ημέρα. Η ζήτηση για το δρομολόγιο αυξάνεται συνεχώς, οι επιβάτες διαμαρτύρονται για το συνωστισμό που παρατηρείται και υπάρχουν συνεχείς εκκλήσεις για αύξηση των δρομολογίων-εξπρές μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης. Ωστόσο, πληροφορίες αναφέρουν ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αδυνατεί στην παρούσα φάση να δρομολογήσει επιπλέον εξπρές τρένα λόγω έλλειψης μηχανοδηγών. Μπορεί η εταιρεία να έχει διαμηνύσει ότι θα προχωρήσει άμεσα σε προσλήψεις επιπλέον 20 ατόμων, ωστόσο θα πρέπει να μεσολαβήσουν άλλοι δέκα μήνες (εκπαίδευσής τους) μέχρι να ενταχθούν στο ενεργό δυναμικό των μηχανοδηγών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.