Απεργία μετρό: Εντονότερο το κυκλοφοριακό χάος λόγω αιφνιδιασμού

Απεργία μετρό: Εντονότερο το κυκλοφοριακό χάος λόγω αιφνιδιασμού

2' 16" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Συνθήκες χάους επικράτησαν χθες στην πρωτεύουσα, παρά το γεγονός ότι το μετρό παρέμεινε ακινητοποιημένο μόνο για λίγες ώρες. Η απουσία ενημέρωσης του κοινού από τη μία, το οποίο δεν πρόλαβε να μάθει το… απεργιακό δελτίο της ημέρας λόγω της προκήρυξης της τελευταίας στιγμής και η κινητοποίηση κατά την πρωινή ώρα αιχμής, οδήγησαν την πόλη σε ένα τεράστιο αλαλούμ το οποίο όμως συνεχίστηκε και αργότερα μέσα στην ημέρα. Τα πρώτα προβλήματα ξεκίνησαν να προκαλούνται στις 7 το πρωί, ενώ η κατάσταση δεν άρχισε να εξομαλύνεται πριν από τις 10.30. Ολοι ανεξαιρέτως οι οδικοί άξονες της πρωτεύουσας ήταν μποτιλιαρισμένοι, με τα οχήματα να σχηματίζουν ουρές ακόμα και μέσα στον ιστό της πόλης. Για σημαντικές καθυστερήσεις ενημέρωνε καθ’ όλη τη διάρκεια του πρωινού και η «Αττική Οδός» τους οδηγούς. Το κυκλοφοριακό κομφούζιο μεταφέρθηκε και στην Αττική Οδό την οποία πολλοί επέλεξαν προκειμένου να αποφύγουν την κίνηση σε άλλους κεντρικούς δρόμους.

Χθες το πρωί, λίγο μετά τις 9, τα προβλήματα καταγράφονταν στον Κηφισό κατά τμήματα και κυρίως στην κάθοδο, σε τμήμα της Μεσογείων και της Κηφισίας στο ρεύμα προς Αθήνα, στην κάθοδο της Κατεχάκη από τον Καρέα, στην παραλιακή λεωφόρο προς Πειραιά από το Ελληνικό αλλά και στο κέντρο της Αθήνας.

Κυκλοφοριακό κομφούζιο για γερά νεύρα κλήθηκαν να διαχειριστούν οι Αθηναίοι και κατά την απογευματινή ώρα αιχμής λόγω της επιστροφής των εργαζομένων στις οικίες τους. Τα σημαντικότερα προβλήματα καταγράφηκαν στη λεωφόρο Κηφισίας τμηματικά και στα δύο ρεύματα, στην Εθνική Οδό Αθηνών – Λαμίας, στο ρεύμα προς Πειραιά, στο ύψος της Μεταμόρφωσης αλλά και στην Αττική Οδό.

Εκνευρισμός

Ο εκνευρισμός των οδηγών ήταν διάχυτος, καθώς είχε προηγηθεί για μεγάλη μερίδα των μετακινουμένων η επίσκεψη νωρίς το πρωί σε κάποιο σταθμό του μετρό. Η καθυστερημένη προκήρυξη της απεργίας συμπαρέσυρε και την ενημέρωση των πολιτών, με αποτέλεσμα πολλοί να μη γνωρίζουν ότι το πρωί οι συρμοί θα παρέμεναν ακινητοποιημένοι έως τις 10 π.μ. Ετσι, μεγάλη ήταν η έκπληξη όσων πήγαν το πρωί σε σταθμούς του μετρό και είδαν τα ρολά κατεβασμένα. Σημειώνεται ότι αυτός αποτελεί και έναν από τους βασικούς λόγους που ο νομοθέτης προβλέπει την προκήρυξη απεργιακών κινητοποιήσεων τουλάχιστον 48 ώρες πριν από την απεργία για την αποφυγή του στοιχείου του αιφνιδιασμού, το οποίο μπορεί να οδηγήσει σε συνθήκες χάους.

«Συνήθως κατά τις απεργίες συνεννοούμαι με ένα συνάδελφο από το γραφείο και παίρνουμε ένα αυτοκίνητο και για τους δυο μας ώστε να πάμε στο γραφείο», περιγράφει στην «Κ» ο 47χρονος Κώστας, ιδιωτικός υπάλληλος. «Χθες, όμως, δεν ήξερε κανείς μας τίποτα και όταν το καταλάβαμε ήταν πλέον αργά, καθώς ήμασταν και οι δύο έξω από κάποιο σταθμό μετρό. Λόγω βιασύνης, όμως, δεν προλάβαμε να συντονιστούμε και τρέξαμε ο καθένας στο σπίτι του να πάρει το αυτοκίνητό του» συμπληρώνει ο Κώστας, εξηγώντας επί της ουσίας γιατί το κυκλοφοριακό φορτίο ήταν εντονότερο από άλλες φορές.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή