Οχι, δεν φταίει το αγγλοσαξονικό σύστημα για την αποτυχία των Ελλήνων μαθητών στα τεστ του ΟΟΣΑ, αλλά η «παπαγαλία», η βαθμοθηρία και οι λοιπές αδυναμίες του ελληνικού εκπαιδευτικού μας συστήματος (βιβλία, προσωπικό, υποδομή). H «K» παραθέτει μερικά από τα τεστ στα οποία υποβλήθηκαν τα Ελληνόπουλα, δοκιμασίες οι οποίες κατά γενική ομολογία και απλές και εύληπτες ήταν. Το μόνο που χρειάζονταν ήταν βασικές γνώσεις στη Γλώσσα, τα Μαθηματικά και τη Φυσικοχημεία, και κριτική σκέψη. Αλλά δεν είναι μόνο σ’ αυτά τα πεδία «αδύνατοι» οι Ελληνες μαθητές. Αδαείς είναι και στις ξένες γλώσσες, πλην… Αγγλικών, τα οποία μαθαίνουν όχι στο σχολείο αλλά στα φροντιστήρια, και πολύ νωρίς, μάλιστα? πριν μπουν στο Λύκειο που απαιτεί προσήλωση στον ιερό σκοπό της εισόδου στα AEI. Χαρακτηριστικό είναι ότι σε όλες τις ξένες φιλολογίες πλην της Αγγλικής, οι εισακτέοι έχουν ως άριστα τη… βάση.
H «παπαγαλία» βγάζει «κουμπούρες»
41" χρόνος ανάγνωσης