Πάνω από 1.500 κλήσεις την πρώτη μέρα λειτουργίας του 1110

Πάνω από 1.500 κλήσεις την πρώτη μέρα λειτουργίας του 1110

56" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Ξεπέρασαν τις 1.500 κλήσεις την πρώτη μέρα λειτουργίας του τηλεφωνικού κέντρου 1110 της Περιφέρειας Αττικής και του ΙΣΑ για την καταγγελία φαινομένων αισχροκέρδειας και την ενημέρωση σχετικά με τον κορωνοϊό

Στο τετραψήφιο 1110, οι πολίτες από χθες έχουν τη δυνατότητα, χωρίς καμία χρέωση, να καταγγέλλουν φαινόμενα αισχροκέρδειας, να ζητούν βοήθεια και ενημέρωση για τον κορωνοϊό και να αναφέρουν περιπτώσεις μοναχικών πολιτών που θέλουν υποστήριξη.

Ειδικότερα την πρώτη μέρα της λειτουργίας του το τηλεφωνικό κέντρο δέχθηκε πάνω από 1.500 κλήσεις.

Το 60% των κλήσεων έγιναν για θέματα σχετικά με τον κορωνοϊό, το 8% των πολιτών αναζήτησε οδηγίες για ψυχολογική υποστήριξη, το 31% των κλήσεων αφορούσε θέματα κοινωνικής παρέμβασης, ενώ το 1% των πολιτών κάλεσε για να καταγγείλει φαινόμενα αισχροκέρδειας.

Το 61% των κλήσεων έγιναν από γυναίκες, έναντι του 39% που έγινε από άνδρες.

Οι επικοινωνίες έγιναν στο μεγαλύτερο ποσοστό από τον Νομό Αττικής 86% και αμέσως μετά ακολουθεί η Θεσσαλονίκη με 3%.

Να σημειωθεί ότι με βάση το σχεδιασμό του νέου τετραψήφιου αριθμού 1110 οι πολίτες θα μπορούν να το αξιοποιούν και ως Τηλεφωνικό Κέντρο Βοήθειας και Πληροφόρησης για τον κορωνοϊό, όπως έπρατταν μέχρι σήμερα μέσω του 2142142000.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

 

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή