ΚΟΙΝΩΝΙΑ

«Γολγοθάς» αναβάθμισης γραμμής ιντερνετ

golgothas-anavathmisis-grammis-internet-2374081

Το τηλέφωνό μου χτύπησε την προηγούμενη Δευτέρα 6/4 και μία άκρως ενθουσιώδης ανδρική φωνή με καλημέρισε σαν να ήμουν ο πρώτος τυχερός της κλήρωσης του ΛΟΤΤΟ. Ηταν υπάλληλος της εταιρείας – παρόχου σταθερής τηλεφωνίας και Ιντερνετ της οικίας μου.

Μου πρότεινε αναβάθμιση της γραμμής μου με ταχύτερο Ιντερνετ σε αρκετά δελεαστική τιμή. Εργασία (για τους μεγάλους) και μαθήματα – φροντιστήρια (για τα παιδιά) από το σπίτι, πλέον, «σηκώνουν» μια αναβαθμισμένη παροχή, πώς να το κάνουμε…

Αμ δε… Σε εποχή πανδημίας και ειδικά στην Ελλάδα, για ποια αναβάθμιση μιλάμε; Εκανα το λάθος και είπα το «ναι». Κι από εκείνο το σημείο άρχισε ο «Γολγοθάς» ενός ακόμη Ελληνα καταναλωτή. Η εταιρεία ως ώφειλε προχώρησε άμεσα στη ρύθμιση της γραμμής μου μέσω ΟΤΕ και έστειλε το νέο ρούτερ που την υποστηρίζει, μέσω ΕΛΤΑ. Φυσικά, δεν φρόντισε να περιμένει πρώτα να παραλάβω το μηχάνημα και μετά να προβεί στην αλλαγή γραμμής.

Το παλιό ρούτερ άναψε «κόκκινο», καθώς δεν «σήκωνε» πλέον τη νέα γραμμή, την ώρα που το νέο ρούτερ «κολλούσε» στις υπερφορτωμένες αποθήκες των ΕΛΤΑ. Αντίο Ιντερνετ, αντίο σταθερό τηλέφωνο, αντίο μαθήματα, αντίο δουλειά από το σπίτι… Υστερα από μέρες το μηχανηματάκι βρήκε τον δρόμο του, το πήρα στα χέρια μου σαν το τρόπαιο της Ευρωλίγκας, για να το εγκαταστήσω και να δουλέψω επιτέλους.

Αμ δε… Ο πάροχος εντόπισε βλάβη στη γραμμή και έπρεπε να στείλει τεχνικό. Υστερα από μέρες ήρθε και ο τεχνικός. «Επιτέλους σωτηρία», σκέφτηκα. «Λυπάμαι, το πρόβλημα είναι του ΟΤΕ, που δίνει τη γραμμή μέχρι την πολυκατοικία σας», ανακοίνωσε ο τεχνικός.

«Θα στείλω τη βλάβη στον ΟΤΕ για να έρθει να τη διορθώσει», πρόσθεσε ο υπάλληλος και έφυγε, αφήνοντάς με ξανά με το… ρούτερ στο χέρι. Μία αναβάθμιση που θα έπρεπε να διαρκέσει το πολύ 48 ώρες, αναστάτωσε μια τετραμελή οικογένεια για περισσότερο από δύο εβδομάδες.

Και υπάρχει και συνέχεια. Καλύτερη… Ο ΟΤΕ με ενημέρωσε ότι στην περιοχή μου «κουμάντο» κάνει η άλλη εταιρεία (!!!) (ο «χονδρέμπορος», όπως τονίστηκε χαρακτηριστικά) και θα έπρεπε να βρω την άκρη του νήματος μαζί της.

Κάνοντας ρεπορτάζ έμαθα πως κάποιες εταιρείες πωλούν πακέτα αναβάθμισης χωρίς να έχουν ελέγξει αν τα «σηκώνει» η εκάστοτε υποδομή. Τι σημαίνει αυτό για τον πελάτη – θύμα; Ακόμη περισσότερες μέρες χωρίς Ιντερνετ και σταθερό, ακόμη περισσότερες μέρες «παράνοιας».

Καλώς ή κακώς, το Διαδίκτυο αποτελεί σήμερα βασικό εργαλείο της καθημερινότητάς μας, πόσο μάλλον σε περιόδους πανδημίας. Δυστυχώς, πολλές εταιρείες «μυρίστηκαν αίμα» και μοίρασαν «παροχές» και «αναβαθμίσεις», χωρίς όμως να είναι προσαρμοσμένες στα σημεία των καιρών, με θύμα (για μία ακόμη φορά) τον πελάτη – καταναλωτή…

Αρα την επόμενη φορά που θα ακούσετε περί αναβάθμισης, κρατήστε μικρό καλάθι. Πολύ μικρό…