Υπό εξέταση η υποχρεωτική χρήση μάσκας στα ΜΜΜ

Υπό εξέταση η υποχρεωτική χρήση μάσκας στα ΜΜΜ

1' 45" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Επιβιβάσεις με μάσκες και μειωμένο αριθμό επιβατών στο 50% της χωρητικότητας των μέσων εξετάζει το υπουργείο Υποδομών για την επόμενη μέρα των αστικών συγκοινωνιών. Ο σχεδιασμός για τη σταδιακή επαναφορά των μέσων μαζικής μεταφοράς σε κανονικούς ρυθμούς είναι υπό επεξεργασία, καθώς σήμερα, εν μέσω περιορισμών στις μετακινήσεις, κυκλοφορούν μόλις τα μισά από τα διαθέσιμα λεωφορεία, ενώ η επιβατική κίνηση είναι κατά 90% περιορισμένη. Η άρση των μέτρων αναμένεται να σηματοδοτήσει τον περιορισμό των χρονοαποστάσεων των συρμών του μετρό, του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου και του τραμ, ενώ σταδιακά θα δρομολογηθούν περισσότερα λεωφορεία και τρόλεϊ για την εξυπηρέτηση της ζήτησης.

Ο ΟΑΣΑ σε συνεργασία με το υπουργείο Υποδομών έχει ήδη δρομολογήσει το σχέδιο επαναφοράς των συγκοινωνιών, όπως δήλωσε ο υπουργός Υποδομών Κ. Καραμανλής. Ο ίδιος διαβεβαίωσε ότι θα ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα «ώστε να τηρούνται οι αυστηροί κανόνες για την υγεία των πολιτών», ενώ άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να καταστεί υποχρεωτική η χρήση μάσκας σε όσους μετακινούνται με τις  αστικές συγκοινωνίες. Επανέλαβε ότι έχουν ληφθεί όλα τα κατάλληλα μέτρα έτσι ώστε να μην υπάρχει συνωστισμός στα μέσα μαζικής μεταφοράς, επισημαίνοντας πως γίνονται όλες οι απαραίτητες απολυμάνσεις, έχουν ληφθεί μέτρα για την προστασία των εργαζομένων, όπως η είσοδος των επιβατών από την πίσω πόρτα, αλλά και η μείωση κατά 50% των επιβατών μέσα στα λεωφορεία.

Επίσης, ανέφερε ότι σήμερα, έτσι όπως έχει διαμορφωθεί η επιβατική κίνηση, λόγω των μέτρων περιορισμού της κυκλοφορίας των πολιτών, δρομολογούνται στην Αθήνα 550 από τα περίπου 1.000 λεωφορεία που διαθέτουν οι ΟΣΥ (Οδικές Συγκοινωνίες). Δεν παρέλειψε να επιρρίψει ευθύνη στην προηγούμενη κυβέρνηση για την κατάσταση του στόλου των λεωφορείων και σημείωσε ότι ο λόγος που δεν μπορούσαν να κυκλοφορήσουν υπό κανονικές συνθήκες περισσότερα από 1.000 λεωφορεία είναι ο μέσος όρος ηλικίας του στόλου, ο οποίος είναι τα 16 έτη. «Δυστυχώς, επί πέντε χρόνια η προηγούμενη κυβέρνηση δεν φρόντισε ούτε για τη στοιχειώδη συντήρηση του στόλου, αλλά ούτε και για την ανανέωσή του με καινούργια, φιλικά προς το περιβάλλον, λεωφορεία», σχολίασε. «Σύντομα στους δρόμους της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης θα δούμε ηλεκτρικά και φιλικά προς το περιβάλλον λεωφορεία», είπε και επανέλαβε πως ο διαγωνισμός θα είναι έτοιμος

τους επόμενους μήνες.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή