Λίστες αναμονής στα κομμωτήρια

Λίστες αναμονής στα κομμωτήρια

2' 38" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

«Για την επόμενη εβδομάδα δεν έχω τίποτα, να δούμε για τη μεθεπόμενη;» Αυτό απαντούν ξανά και ξανά –και ξανά– οι υπεύθυνοι των κομμωτηρίων στους πελάτες και στις πελάτισσες που επιχειρούν να κλείσουν ραντεβού για να απαλλαγούν από το λεγόμενο «μαλλί καραντίνας». Ωραίο το αστείο με τη ρίζα και την αφάνα, αλλά παρατράβηξε, ώρα να επανέλθει η κανονικότητα και στην κόμη μας. Ομως, φευ, είναι τέτοια η ζήτηση, που το πολυπόθητο πρώτο ραντεβού με τον κομμωτή μας φαίνεται ότι θα αργήσει. Ηδη από προχθές τα «επιτελεία» των κομμωτηρίων βρίσκονται σε πυρετώδεις online διαβουλεύσεις προκειμένου να διευθετηθούν τα θέματα του ωραρίου, του αριθμού των εργαζομένων ανάλογα με τα τετραγωνικά μέτρα των καταστημάτων, αλλά και των πελατών που θα μπορούν να εξυπηρετούνται ταυτόχρονα.

«Με το που ανακοινώθηκε το άνοιγμα των κομμωτηρίων, άρχισε το κινητό να χτυπάει», λέει στην «Κ» η Ανθή Τσατσούλη, ιδιοκτήτρια κομμωτηρίου στο κέντρο της Αθήνας. «Ανυπομονούν όλοι να έρθουν, ει δυνατόν τη… Δευτέρα. Ηδη η πρώτη εβδομάδα είναι κλειστή και προχωρούμε για την επόμενη. Ετσι όπως πάει, για έναν-δύο μήνες θα δουλεύουμε φουλ. Φυσικά, δεδομένου ότι στον χώρο μπορεί να βρίσκεται συγκεκριμένος αριθμός ατόμων ανά πάσα στιγμή –η πόρτα μας θα είναι κλειστή–, πάλι “μέσα” θα μπαίνουμε…» Η ίδια εικόνα και σε κομμωτήριο των βορείων προαστίων, το οποίο όμως έχει μικρότερο εμβαδόν και ο προγραμματισμός απαιτεί ακόμα πιο επιδέξιους χειρισμούς. «Το ωράριο έχει διευρυνθεί κατά τέσσερις ώρες, το κομμωτήριο θα δουλεύει 7 π.μ.-10 μ.μ., οπότε πιστεύω ότι θα βολευτούν οι πελάτισσες», λέει στην «Κ» η Χαρά, μανικιουρίστ. «Ομως, δεν ανυπομονώ να επιστρέψω στη δουλειά. Φοβάμαι πολύ, γιατί ο κόσμος δεν προσέχει. Δεν τον νοιάζει. Μπορεί κάποιος να είναι λίγο άρρωστος και να αποφασίσει μόνος του ότι δεν έχει τίποτα και να έρθει». Οπως λέει η ίδια, από την αρχή της καραντίνας είχε πολλά αιτήματα από πελάτισσες για κατ’ οίκον ραντεβού. «Τις απέρριψα όλες, φοβόμουν. Ο Τσιόδρας μάς έκλεισε μέσα για να προστατευθούμε και θα πήγαινα εγώ για 30 ευρώ να διακινδυνεύσω να κολλήσω; Κάποιοι επέμεναν, αλλά δεν λύγισα. Παρεξηγήθηκαν, αλλά δεν με νοιάζει. Ο κορωνοϊός είναι αόρατος, δεν φαίνεται, μπορεί να είναι οπουδήποτε».

Το μανικιούρ είναι η υπηρεσία με τη μεγαλύτερη ζήτηση στο funkmartini, τον online οδηγό ομορφιάς μέσω του οποίου μπορείς να κλείσεις ραντεβού σε κομμωτήρια, nail bars και κέντρα αισθητικής (ακολουθεί το πεντικιούρ, το γυναικείο κούρεμα, η βαφή και το ανδρικό κούρεμα). Οπως λέει στην «Κ» η συνιδρύτρια της πλατφόρμας Αλεξία Κωτσή, η επισκεψιμότητα έχει εκτοξευθεί, με τις κρατήσεις να έχουν αυξηθεί κατά 1.300% σε σχέση με την προηγούμενη εβδομάδα (πριν ανακοινωθεί η άρση των μέτρων, υπήρχε η δυνατότητα για ραντεβού από 16/5 και μετά), αλλά και κατά 160% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι.

«Ενας όμορφος χαμός»

«Ο μεγάλος χαμός γίνεται, φυσικά, από χθες. Τα κομμωτήρια ζητούν να χρησιμοποιήσουν παραπάνω το πρόγραμμά μας, την ηλεκτρονική ατζέντα, για να καταφέρουν να περάσουν τον σωστό αριθμό θέσεων εργασίας και υπαλλήλων ανάλογα με τα τετραγωνικά μέτρα. Ακόμα περισσότεροι μας ζητούν να τους ετοιμάσουμε καμπάνιες επικοινωνίας, μέσω sms και e-mail, για τους πελάτες τους, ώστε να τους ενημερώσουν είτε για τα μέτρα που λαμβάνουν είτε για το νέο ωράριο. Ενας όμορφος χαμός, που εύχομαι να διαρκέσει για καιρό προκειμένου να καταφέρουν οι άνθρωποι να κρατήσουν τα μαγαζιά τους».

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή