ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Τα άρθρα που σχολιάστηκαν περισσότερο στη δημόσια διαβούλευση για το νομοσχέδιο του υπ. Παιδείας

Τα άρθρα που σχολιάστηκαν περισσότερο στη δημόσια διαβούλευση για το νομοσχέδιο του υπ. Παιδείας

Πάνω από 11.500 σχόλια έγιναν συνολικά για το νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας, «Αναβάθμιση του σχολείου και άλλες διατάξεις», κατά τη δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση που ολοκληρώθηκε σήμερα το πρωί.

Ωστόσο, έξι ήταν τα άρθρα του σχεδίου νόμου που συγκέντρωσαν τα περισσότερα σχόλια.

Τα περισσοτερα (1.669) συγκέντρωσε η ρύθμιση για την εισαγωγή των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων (άρθρο 1), που προβλέπει τη δοκιμαστική προσθήκη νέων θεματικών κύκλων στο νηπιαγωγείο και στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα του δημοτικού και του γυμνασίου με σκοπό, όπως αναφέρει το νομοσχέδιο, «την ενίσχυση της καλλιέργειας ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης στους μαθητές».

Επίσης, το άρθρο 18, που αφορά τον τρόπο εισαγωγής των μαθητών στα πρότυπα και τα πειραματικά σχολεία συγκέντρωσε 1.638 σχόλια.

Μεγάλος αριθμός σχολίων (1.289) συγκεντρώθηκε και για το άρθρο 7, που αναφέρεται στη διάρθρωση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων του Γενικού Λυκείου και τον τρόπο εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

Έντονος σχολιασμός υπήρξε και για το άρθρο 51, που αφορά στο ανώτατο ηλικιακό όριο εγγραφής μαθητών στα ημερήσια Επαγγελματικά Λύκεια (973 σχόλια), για το άρθρο 49, που αφορά ρυθμίσεις για τη λειτουργία νηπιαγωγείων, δημοτικών και γυμνασίων (814 σχόλια) και για το άρθρο 2, που προβλέπει δραστηριότητες στην αγγλική γλώσσα στο νηπιαγωγείο (796 σχόλια).

Το νομοσχέδιο, σύμφωνα με τον προγραμματισμό του υπουργείου, αναμένεται να τεθεί προς συζήτηση στη Βουλή μέσα στον Μάιο.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ