Με ομιλία του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, παρουσιάστηκε η καμπάνια του ελληνικού τουρισμού για το 2020.
Όπως είχε αναφέρει η «Κ», η βασική φιλοσοφία της εδράζεται στο γεγονός πως η Ελλάδα μέσα στην πανδημία κατάφερε να δημιουργήσει ένα νέο άυλο κεφάλαιο ανυπολόγιστης αξίας.
Αυτή την υπεραξία λοιπόν επιχειρεί η καμπάνια να κωδικοποιήσει. Να την αναδείξει, ώστε η χώρα να εισπράξει τα οφέλη της με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Στην οικονομία, στις ξένες επενδύσεις, στις διεθνείς σχέσεις, στον τουρισμό. Αποτελεί για τη χώρα ένα σημαντικό όπλο ήπιας ισχύος που θα τη βοηθήσει τα μέγιστα στη διαδικασία ανάκαμψής της. Με απλά λόγια, είναι μια προσπάθεια να παρουσιάσει η Ελλάδα στον κόσμο μια νέα εθνική ταυτότητα. «Ενα νέο, σύγχρονο πρόσωπο μιας χώρας που μπορεί και τα καταφέρνει στα δύσκολα».