VW Beetle 1,8T: Το γρηγορότερο σκαθάρι…

VW Beetle 1,8T: Το γρηγορότερο σκαθάρι…

2' 26" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

To σύγχρονο Beetle βασίζεται στο «πανταχού» παρών σασί του γκρουπ VAG, σ’ αυτό δηλαδή πάνω στο οποίο είναι «χτισμένο» και το Γκολφ. Ετσι η VW, μπορεί να διαλέγει για το Beetle, ανάμεσα σε 12 μηχανικά σύνολα που χρησιμοποιούνται και στο μεγαλύτερο μπεστ σέλερ της. O γνωστός, υπερτροφοδοτούμενος 1800άρης των 150 ίππων τώρα, γεφυρώνει την απόσταση που υπήρχε τόσο στις επιδόσεις όσο και στην αποδιδόμενη ισχύ ανάμεσα στον μικρότερο των 1600 κ.εκ. και στον δίλιτρο που εφοδίαζαν μέχρι στιγμής το μοντέλο. Με 49 ίππους επιπλέον από τον πρώτο και 35 από τον δεύτερο αποκτά επιδόσεις ανάλογες των σπορ κουπέ ανταγωνιστών του. Μόλις 9 δευτερόλεπτα είναι αρκετά για τη διαδικασία από τα 0-100 χλμ./ώρα, ενώ η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 200 χλμ./ώρα.

Από την πρώτη κιόλας στιγμή κυριαρχεί η αίσθηση ότι πρόκειται για ένα γρήγορο αυτοκίνητο. H απόκριση στο γκάζι είναι ταχύτατη πάνω από τις 2.000 στροφές αλλά και πιο κάτω το κλασικό τούρμπο Lag, έχει διατηρηθεί στα χαμηλότερα δυνατά επίπεδα. H επιτάχυνση είναι εντυπωσιακή γύρω από το όριο των στροφών, ενώ ο ήχος του υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα είναι λιγότερο τραχύς από των ήχο των παλαιότερων χρησιμοποιούμενων μονάδων. Παρά όμως τις πολύ καλές επιδόσεις η κατανάλωση αποτελεί ένα επιπλέον προσόν, αφού κυμαίνεται σε χαμηλότερα επίπεδα από την αντίστοιχη της έκδοσης με τον δίλιτρο κινητήρα.

Η οδική συμπεριφορά του είναι πιο διασκεδαστική από αυτήν του Γκολφ και παράλληλα η αίσθηση που μεταφέρεται στον οδηγό είναι η πλήρης συμμετοχή στα τεκταινόμενα. Το στιβαρό αμάξωμα εξασφαλίζει υψηλά όρια πρόσφυσης και προβλέψιμες αντιδράσεις. Από την άλλη μεριά ο μοχλός ταχυτήτων δεν είναι τόσο ταχύς και ακριβής όσο ενός Ford Puma ή ενός Mini. Ενα ακόμη σημείο που ξενίζει είναι η τοποθέτηση των καθισμάτων που θυμίζει περισσότερο MPV παρά ενά σπορ κουπέ. Στο εσωτερικό η καμπίνα παρέχει ικανοποιητικό χώρο για δύο, καθώς το σχήμα της περιορίζει τον χώρο για τους πίσω επιβάτες, οι οποίοι σε πολύωρες μετακινήσεις θα αναγκαστούν να κάνουν υποχωρήσεις ως προς την άνεση.

Πλήρως εξοπλισμένο

Η συγκεκριμένη έκδοση φέρει ένα υψηλού επιπέδου εξοπλισμό δανεισμένο από το δίλιτρο μοντέλο και επιπροσθέτως διαθέτει δερμάτινη επένδυση στο τιμόνι, στη λαβή του μοχλού ταχυτήτων και στο χειρόφρενο. H μόνη οπτική διαφορά, σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις του Beetle είναι οι προβολείς ομίχλης, εκτός εάν ξεπεράσει κανείς τα 150 χλμ./ώρα. Τότε στο πίσω μέρος ανασηκώνεται ηλεκτρικά μια αεροτομή που αυξάνει τη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες. Το Beetle 1,8 T στοιχίζει στη M. Βρετανία περίπου 3.000 λίρες επιπλέον (15.445 λίρες) από τη βασική έκδοση των 1.600 κ.εκ. και 1.150 από τη 2λιτρη, αλλά ταυτόχρονα είναι σχεδόν 1.000 λίρες φθηνότερο από το Γκολφ. Παρ’ όλα αυτά, για όσους θα ήθελαν κάτι ακόμα γρηγορότερο, σύντομα θα έχουν στη διάθεσή τους και άλλες επιλογές, αφού αναμένεται και μια έκδοση που θα χρησιμοποιεί τον πεντακύλινδρο σε σχήμα V κινητήρα του οποίου η αποδιδόμενη ισχύς θα φθάνει τους 170 ίππους.

Ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 305 λίτρα, ενώ μεγαλώνει σημαντικά μετά την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων, τα οποία είναι διαιρούμενα σε ποσοστό 60/40%.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή