ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Η Condé Nast ανακοινώνει την πρώτη στο είδος της παγκόσμια συνεργασία: Το τεύχος «Ελπίδα» της Vogue

elpida2

Η Condé Nast ανακοίνωσε σήμερα το τεύχος «Ελπίδα» της Vogue, μια παγκόσμια συνεργασία μεταξύ και των 26 εκδόσεων της Vogue σε όλο τον κόσμο για τα προσεχή τεύχη Σεπτεμβρίου/Οκτωβρίου. Η πρωτοβουλία σηματοδοτεί την πρώτη φορά στα 128 χρόνια ιστορίας της Vogue που όλες οι εκδόσεις συνενώνονται στο πλαίσιο ενός μοναδικού εκδοτικού θέματος, για να εκφράσουν αισιοδοξία και αλληλεγγύη καθώς ο κόσμος αντιμετωπίζει πρωτόγνωρες αλλαγές.

Το 2020 είδε τον κόσμο να δίνει μάχη με μια παγκόσμια πανδημία και τα αποτελέσματα της κλιματικής κρίσης, καθώς και εκατομμύρια ανθρώπους να ενώνονται για τη στήριξη του κινήματος Black Lives Matter, καταδικάζοντας την αστυνομική βία και τον συστημικό ρατσισμό. Αυτή η πρωτοβουλία αφήγησης ιστοριών έχει ως σκοπό να φανερώσει ένα αισιόδοξο μέλλον για τα 245 εκατομμύρια αναγνώστες της Vogue και κοινότητες σε όλο τον κόσμο, μέσα από μια συγχώνευση δημιουργικών συνεισφορών από τον φακό κάθε τοπικής Vogue.

«Το τεύχος Σεπτεμβρίου της Ελληνικής Vogue θα είναι γεμάτο με εικόνες και ιστορίες αξιοθαύμαστων ανθρώπων που μας γεμίζουν ελπίδα. Ελπίδα για ένα πιο φωτεινό αύριο. Το συλλεκτικό εξώφυλλο μας δημιούργηθηκε αποκλειστικά για τη Vogue Greece από έναν από τους σημαντικότερους Έλληνες καλλιτέχνες παγκοσμίως και αισθανόμαστε ιδιαίτερως περήφανοι και χαρούμενοι γι’αυτό», δήλωσε η Editor-in-Chief της Vogue Greece, Θάλεια Καραφυλλίδου.

Ως μέρος του προγράμματος, όλοι οι αρχισυντάκτες της Vogue συνεισέφεραν σε ένα πορτφόλιο φωτογραφιών, έργων τέχνης και ρεπορτάζ, που αντιπροσωπεύουν τι σημαίνει το θέμα για αυτούς προσωπικά. Η Θάλεια Καραφυλλίδου επέλεξε μια φωτογραφία του Art Director της Ελληνικής έκδοσης Διονύση Ανδριανόπουλου «όπου αποτυπώνεται ένα ζευγάρι νέων που βουτούν από έναν βράχο στα γαλαζοπράσινα νέρα της θάλασσας λουσμένοι στο ελληνικό φως. Μια εικόνα της παιδικής αλλά και της ενήλικης ζωής μας που μας θυμίζει μέρες ανέμελες, ξέγνοιαστες, γεμάτες ζωή και ελπίδα». Το τεύχος «Ελπίδα» της Vogue θα φέρει στο προσκήνιο νέα και αναδυόμενα δημιουργικά ταλέντα, που θα διαμορφώσουν θετικά το μέλλον της βιομηχανίας της μόδας, και θα ανυψώσει εμψυχωτικές, αληθινές ιστορίες μαζί με συνεισφορές από μια γκάμα σχεδιαστών, ακτιβιστών και συγγραφέων.

«Καθώς ο κόσμος αντιμετωπίζει μια κρίσιμη στιγμή, αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε ένα παγκόσμιο τεύχος Vogue για να αξιοποιήσουμε τη συλλογική φωνή του περιοδικού και να ενώσουμε τα εκατομμύρια αναγνωστών μας παγκοσμίως, μέσω μιας αυθεντικής οπτικής αφήγησης. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους εμπορικούς συνεργάτες μας Aveda, Cartier, Chanel, Desigual, Ferragamo, Levi’s και L'Oreal Paris, που ευθυγράμμισαν το δημιουργικό τους περιεχόμενο με αυτό το πρόγραμμα», ανέφερε ο Jamie Jouning, Chief Client Officer, Condé Nast.

Το τεύχος «Ελπίδα» της Vogue συμπεριλαμβάνει:

● Ένα παγκόσμιο συντακτικό πορτφόλιο αυθεντικών εικόνων που επέλεξαν προσωπικά οι αρχισυντάκτες της Vogue.

● 26 έντυπες εκδόσεις Ελπίδα της Vogue, σε 19 γλώσσες, που περιλαμβάνουν τις εξής: Βρετανική Vogue, VogueΑυστραλία, Vogue Αραβία, Vogue Βραζιλία, Vogue Κίνα, Vogue Τσεχία και Σλοβακία, Vogue Γερμανία, Vogue Ελλάδα, Vogue Χονγκ Κονγκ, Vogue Ινδία, Vogue Ιταλία, Vogue Ιαπωνία, Vogue Κορέα, Vogue Μεξικό καιΛατινική Αμερική, Vogue Ολλανδία, Vogue Παρίσι, Vogue Πολωνία, Vogue Πορτογαλία, Vogue Ρωσία, VogueΙσπανία, Vogue Ταϊβάν, Vogue Ταϊλάνδη, Vogue Τουρκία, Vogue Ουκρανία, Vogue ΗΠΑ

● Πολυμεσικό περιεχόμενο «Ελπίδα», που δημοσιεύεται σε όλες τις έντυπες και ψηφιακές πλατφόρμες και πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης

● Περιεχόμενο με θέμα την «Ελπίδα» που δημιουργήθηκε από τους εμπορικούς συνεργάτες Aveda, Cartier, Chanel, Desigual, Ferragamo, Levi’s και L'Oréal Paris

Τα τεύχη «Ελπίδα» της Vogue θα είναι διαθέσιμα στην αγορά όλο τον Αύγουστο και μέχρι τα μέσα Σεπτεμβρίου. Η πρώτη έκδοση, η Βρετανική Vogue, θα διατεθεί προς πώληση από τις 7 Αυγούστου ενώ η Ελληνική θα κυκλοφορήσει στις 6 Σεπτεμβρίου με την Καθημερινή της Κυριακής και στη συνέχεια στα περίπτερα.