Αθήνα – Θεσσαλονίκη, ακόμα πιο γρήγορα

Αθήνα – Θεσσαλονίκη, ακόμα πιο γρήγορα

1' 22" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ. Το χθεσινό δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη με «Ιντερσίτι» άφησε… περαιτέρω υποσχέσεις σε αυτούς που προτιμούν ή αγαπούν το ταξίδι με τον σιδηρόδρομο, αφού καταγράφηκε νέο ρεκόρ διαδρομής με 4 ώρες και 15΄. Φτάνοντας στη Θεσσαλονίκη και αναφερόμενος στο νέο δρομολόγιο του ΟΣΕ που φέρνει την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη πιο κοντά σε χρόνους ταξιδιού, ο εκ των επιβατών υπουργός Μεταφορών κ. Μιχ. Λιάπης δήλωσε ότι έως το τέλος του έτους θα δρομολογηθεί ένα ακόμη ζεύγος συρμών στο ίδιο δρομολόγιο. Τα νέα δρομολόγια ξεκινούν από την Αθήνα στις 7.50 π.μ. με άφιξη στη Θεσσαλονίκη στις 12.05 και από τη Θεσσαλονίκη η αναχώρηση γίνεται στις 7.22 π.μ. και άφιξη στην Αθήνα στις 11.37 π.μ. Οι δύο συρμοί 224 θέσεων είναι κλιματιζόμενοι, υψηλών προδιαγραφών και το όριο ταχύτητας φθάνει τα 200 χλμ./ώρα. Με την ηλεκτροκίνηση της γραμμής τον Σεπτέμβριο του 2006 ο χρόνος θα μειωθεί ακόμη περισσότερο (κάτω από 4 ώρες). Στρατηγικός σχεδιασμός σύμφωνα με τον κ. Λιάπη παραμένει το 2010 να ολοκληρωθεί η διπλή ηλεκτροκίνητη γραμμή Αθήνας – Θεσσαλονίκης που θα περιορίζει το χρόνο σε περίπου 3 ώρες!

«Δεν υπάρχει σκέψη να συνενωθούν ή να συγχωνευθούν σε μία οι διάφορες ΔΕΚΟ στον τομέα των μεταφορών», υπογράμμισε με την ευκαιρία ο κ. Λιάπης.

«Οι οργανισμοί», είπε ο υπουργός, «θα εξακολουθούν να έχουν τον αυτόνομο διοικητικό τους χαρακτήρα κι αυτό που θα γίνει είναι ότι θα δημιουργηθεί ένας ενιαίος φορέας που θα συντονίζει τις συγκοινωνιακές δράσεις αυτών των οργανισμών».

Ο κ. Λιάπης συμπλήρωσε ότι θα παραμείνει ο κοινωνικός και δημόσιος χαρακτήρας των συγκοινωνιών, οι οποίες αποτελούν κοινωνικό αγαθό, πρέπει να είναι φθηνές και στην υπηρεσία του πολίτη και για τον λόγο αυτό θα συνεχίσουν να επιδοτούνται.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή