«Ελ. Βενιζέλος» – Κόρινθος, με Προαστιακό

«Ελ. Βενιζέλος» – Κόρινθος, με Προαστιακό

1' 37" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Εγκαίνια χθες του «εναλλακτικού Προαστιακού προς Κόρινθο» που μετά μεγάλη καθυστέρηση, παραδίδεται σε εμπορική λειτουργία, χωρίς ηλεκτροκίνηση, με τους μισούς σταθμούς έτοιμους και κυρίως χωρίς επαρκείς συγκοινωνιακές τροφοδοτικές γραμμές στους τέσσερις κομβικούς σταθμούς. H νέα Γραμμή -συνολικού μήκους 88 χλμ.- θα συνδέει την Κόρινθο με την Αθήνα με ένα δρομολόγιο κάθε μία ώρα, είτε μέσω σταθμού Λαρίσης είτε μέσω της γραμμής Αεροδρομίου, με δυνατότητα μετεπιβίβασης στους σταθμούς Νεραντζιώτισσας (ΗΣΑΠ) και Δ. Πλακεντίας (ΑΜΕΛ). H μέγιστη ταχύτητα του δρομολογίου -που θα πραγματοποιείται με συρμούς ντιζελοκίνητους (railbus και desiro classic)- θα κυμαίνεται μεταξύ 115-130 χλμ./ώρα -η μεγίστη σε κάποιο τμήμα τα 200 χλμ.- ενώ η τιμή του εισιτηρίου για Αθήνα – Κόρινθο θα φτάνει τα 6 ευρώ και για Αεροδρόμιο – Κόρινθο 8 ευρώ ευρώ, και θα ισχύουν οι σχετικές εκπτώσεις για τους συχνούς χρήστες, τις οικογένειες και για τα εισιτήρια μετ’ επιστροφής. Να σημειωθεί ότι την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας οι μετακινήσεις των πολιτών θα είναι δωρεάν.

Με την έναρξη της λειτουργίας της νέας διαδρομής θα λειτουργήσουν τέσσερις από τους οκτώ συνολικά σταθμούς: στη Νέα Πέραμο, στα Μέγαρα, στην Κινέττα και στους Αγίους Θεοδώρους. Οι σταθμοί στα Ανω Λιόσια (Σιδηροδρομικό Κέντρο Αθηνών), στο Θριάσιο, στη Μαγούλα και στο Ζεφύρι είναι υπό κατασκευήν και προβλέπεται να παραδοθούν την άνοιξη του 2006, ενώ ο σταθμός των Μεγάρων -που δόθηκε σε λειτουργία ημιτελής- θα έχει ολοκληρωθεί πριν από το τέλος του 2006.

O χρόνος διαδρομής μεταξύ Σταθμού Νεραντζιώτισσας – Κορίνθου θα είναι 59 λεπτά και μεταξύ Αεροδρομίου – Κορίνθου 1 ώρα και 25 λεπτά. Οταν ολοκληρωθούν τα έργα της ηλεκτροκίνησης, ο χρόνος θα μειωθεί τουλάχιστον κατά 15 λεπτά σε κάθε διαδρομή.

Οι σταθμοί της γραμμής είναι μεν προσβάσιμοι από το νέο οδικό δίκτυο αλλά δεν έχουν ολοκληρωθεί οι συζητήσεις με τις δημοτικές αρχές των περιοχών απ’ όπου διέρχεται ο Προαστιακός, προκειμένου να βρεθεί λύση για τις τοπικές τροφοδοτικές συγκοινωνιακές γραμμές. Οι επεκτάσεις του μέσου προς Θήβα, Χαλκίδα αλλά και προς το Κιάτο μετατίθενται για τα τέλη του 2006.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή