«Εμειναν» από κλιματιστικά

«Εμειναν» από κλιματιστικά

1' 59" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Νωρίτερα ξεκίνησε το θερινό πρόγραμμα των δρομολογίων της ΕΘΕΛ λόγω… αδυναμίας του στόλου των λεωφορείων να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του καύσωνα. Περίπου 25-30% των λεωφορείων που θα έπρεπε να κυκλοφορούν στους δρόμους της Αθήνας έχουν τεθεί εκτός λειτουργίας και βρίσκονται στα αμαξοστάσια, στην πλειονότητά τους λόγω βλάβης στο σύστημα κλιματισμού. Ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι το αμαξοστάσιο του Βοτανικού «φιλοξενεί» 146 οχήματα, εκ των οποίων τα 80 έχουν πρόβλημα στο σύστημα κλιματισμού ενώ άλλα πήραν… φωτιά (πρόκειται για την παρτίδα των 121 λεωφορείων IRIS BUS στα οποία διαπιστώθηκε ελάττωμα που προκαλεί υπερθέρμανση). «Πληρότητα» όμως φαίνεται ότι παρουσιάζουν και τα υπόλοιπα αμαξοστάσια, καθώς στην Πέτρου Ράλλη βρίσκονται ακινητοποιημένα 147 λεωφορεία, στον Πειραιά 120, στο Ιλιον 135, στο Μπραχάμι 93 και στην Ανθούσα 80. Τα οχήματα που επισκευάζονται στα αμαξοστάσια παραμένουν ακινητοποιημένα για τρεις ημέρες τουλάχιστον με αποτέλεσμα η ΕΘΕΛ, σύμφωνα με τις καταγγελίες των εργαζομένων, να περιορίζει το πρόγραμμα των δρομολογίων, ελλείψει λεωφορείων.

Το θερινό πρόγραμμα της εταιρείας (κατά τη διάρκεια του οποίου περιορίζονται κατά περίπου 25% τα δρομολόγια) το οποίο ξεκινάει κάθε χρόνο στις αρχές Ιουλίου και διαρκεί έως τα τέλη Αυγούστου, έχει τεθεί σε εφαρμογή από την προηγούμενη εβδομάδα, καθώς τα μη κλιματιζόμενα λεωφορεία δεν μπορούν να δρομολογηθούν. Παράλληλα, οι εργαζόμενοι καταγγέλλουν ότι τα αμαξοστάσια δεν διαθέτουν κλιματισμό και οι τεχνικοί της εταιρείας εργάζονται υπό συνθήκες αφόρητης ζέστης.

Παράλληλα οι εργαζόμενοι επισημαίνουν ότι δεν είναι σε θέση να επισκευάσουν ταχύτερα τα οχήματα λόγω έλλειψης ανταλλακτικών. Μαζικές παραγγελίες δεν δίνονται πλέον, δηλώνουν οι εργαζόμενοι, με αποτέλεσμα όταν διαπιστώνεται μία βλάβη να αναζητούν οι υπεύθυνοι των αμαξοστασίων το ανταλλακτικό, διαδικασία χρονοβόρα και ιδιαίτερα ακριβή.

Σημειώνεται ότι από τα υπόλοιπα μέσα μαζικής μεταφοράς όλα τα τρόλεϊ και οι συρμοί του τραμ διαθέτουν κλιματισμό, το μετρό διαθέτει σύστημα εξαερισμού το οποίο διατηρεί φυσιολογικές θερμοκρασίες μέσα στα βαγόνια, ενώ μόλις οι μισοί συρμοί του ηλεκτρικού διαθέτουν κλιματισμό.

Υπό θερμό κλίμα πραγματοποιήθηκε χθες εκδήλωση εορτασμού των 30 χρόνων του ΟΑΣΑ και της ΕΘΕΛ στην επισκευαστική βάση της ΕΘΕΛ στον Αγ. Ιωαν. Ρέντη παρουσία του υπουργού Μεταφορών Μιχ. Λιάπη ο οποίος δήλωσε ότι είναι σε εξέλιξη οι μελέτες για την εκπόνηση Γενικού Σχεδίου Ανάπτυξης των Μεταφορών, που αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί έως τα τέλη του 2008. Την ίδια στιγμή ο αρμόδιος τομεάρχης του ΠΑΣΟΚ Ντίνος Ρόβλιας έκανε λόγο για μια «σεμνή» εκδήλωση για την οποία σπαταλήθηκε άφθονο δημόσιο χρήμα στην τοποθέτηση τεράστιας μεταφερόμενης κλιματιστικής μονάδας στον χώρο της εκδήλωσης, που νοικιάστηκε την τελευταία στιγμή.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή