63.000 κλήσεις δέχθηκε το 1555 σε τρεις ημέρες

63.000 κλήσεις δέχθηκε το 1555 σε τρεις ημέρες

46" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Σχεδόν 63.000 κλήσεις έχει δεχτεί τις τρεις ημέρες που λειτουργεί η γραμμή εξυπηρέτησης πυρόπληκτων στον αριθμό 1555. Την Τρίτη, πρώτη ημέρα 24ωρης λειτουργίας, η γραμμή 1555, δέχτηκε περισσότερα από 27.500 κλήσεις, ενώ περίπου 7.000 τηλεφωνήματα καταγράφηκαν το πρώτο τρίωρο πιλοτικής λειτουργίας τη Δευτέρα. Το Κέντρο Υποστήριξης Πυροπαθών, που εδρεύει στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους κατακλύστηκε από χιλιάδες πολίτες, που ήθελαν κυρίως να προσφέρουν βοήθεια στους πυροπαθείς. Παρά το γεγονός ότι η γραμμή ενεργοποιήθηκε με στόχο κυρίως την εξυπηρέτηση των πληγέντων από τις καταστροφικές πυρκαγιές, εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι η πλειονότητα των κλήσεων (88,6%) προέρχονταν από πολίτες και επιχειρήσεις που επιθυμούσαν να προσφέρουν βοήθεια.

Είδη πρώτης ανάγκης, ρουχισμός, τρόφιμα ακόμη και χορηγίες υποτροφιών σε φροντιστήρια αλλά και παροχή στέγης προς τους πυρόπληκτους ήταν μερικές μόνο από τις προσφορές των πολιτών και επιχειρήσεων, που απευθύνθηκαν στη γραμμή. Το υπόλοιπο 11,4% των τηλεφωνημάτων (3.129) έγινε από πληγέντες που ζητούσαν διευκρινήσεις για τα παρεχόμενα μέτρα ενίσχυσης.

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT